Gå til innhold

Siste PC-sjekk! Ca 14000kr! Til gaming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir ingenflaskehals.

Tilbake til topic så synes jeg du skal velge en annen kjøler schyte ninja feks, finnes og bedre enn det. Men du klarer 3 ghz på den kjøleren som følger med om du vil, men kjekt å ha noe å gå på. skulle være gangske greit å nå 3,5 ghz, med en ekstra vifte eller to i kabinettet kan du fint kjøre det 24/7

Lenke til kommentar
det blir ingenflaskehals.

Tilbake til topic så synes jeg du skal velge en annen kjøler schyte ninja feks, finnes og bedre enn det. Men du klarer 3 ghz på den kjøleren som følger med om du vil, men kjekt å ha noe å gå på. skulle være gangske greit å nå 3,5 ghz, med en ekstra vifte eller to i kabinettet kan du fint kjøre det 24/7

Mja, jeg trenger jo ikke så bra CPU vifte når jeg har 7 vifter i kabinettet gjør jeg?

Da kan man vel kjøre overklokking med passiv kjøling :roll:

Lenke til kommentar
Du burde fjerne kjølepastaen og heller kjøpe en minnekortleser. Nvidia kommer jo nå med en ny gpu, kanskje du bør vente litt. Ser også ut til at du må vente på bl.a antec 12hundre og Q9450.

Joda, planen var å vente på GTX 280. Jeg har råd til den hvis den koster under 5200, dersom jeg kjøper en 1KW PSU, og under 5800 dersom jeg kjøper en 850W PSU... Får bare vente å se på prisen... Får jeg ikke råd til noen av delene kan jeg jo kjøre Crossfire med HD4870 :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...