head_hunter Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har fått RROD. hvor kan jeg få fikset det? Jeg kjøpte den på lanserings datoen viss det har noe å si. Kjøpt på elkjøp, og finner ikke kviteringen. trenger hjelp Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror det beste er å ta den med til butikken den ble kjøpt i uansett? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 tror jeg går å spør om de har meg inne i systemet først. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ikke gå på elkjøp, tar bare ekstra lang tid for deg og ekstra mye arbeid for elkjøp. Ring Microsoft`s xbox avdeling, de henter maskinen på døra og fikser den for deg. Du har garanti frem til november i år på den så. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ikke gå på elkjøp, tar bare ekstra lang tid for deg og ekstra mye arbeid for elkjøp. Ring Microsoft`s xbox avdeling, de henter maskinen på døra og fikser den for deg. Du har garanti frem til november i år på den så. har du en nummer?? Lenke til kommentar
Kristianmedk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ikke gå på elkjøp, tar bare ekstra lang tid for deg og ekstra mye arbeid for elkjøp. Ring Microsoft`s xbox avdeling, de henter maskinen på døra og fikser den for deg. Du har garanti frem til november i år på den så. har du en nummer?? X360'en min døde nettopp, hva gjør jeg nå? Da må konsollen sendes inn til Microsoft for reperasjon, eventuelt erstatning, ring support (800 14 174) og forklar saken så vil de guide deg videre. Et tips er å lese FAQ før du spør et FAQ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 jeg har ringt og skal vist få en box før fredag som jeg skal legge xboxen min inn i og så skal de komme og hente den :!: Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 jeg har ringt og skal vist få en box før fredag som jeg skal legge xboxen min inn i og så skal de komme og hente den :!: Det er DHL som kommer med esken, og er du hjemme da, så sender du esken (med xboxen i) med dem tilbake med en gang Lenke til kommentar
espinos Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hvor lang tid bruker de sånn ca? er det mulig å få en annen box mens de fikser din? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det tar 2-4 uker ca. Ikke mulig å få lånebox fra MS, Elkjøp kan kanskje gi deg en, men skal du gå via Elkjøp vil det bare ta lengre tid. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen utnytter Elkjøps 30-dagers returrett-ting. De kjøper en Xbox der, spiller på den til de får igjen sin egen og så leverer de den tilbake. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen utnytter Elkjøps 30-dagers returrett-ting. De kjøper en Xbox der, spiller på den til de får igjen sin egen og så leverer de den tilbake. hmm.. ja, nå som feriepengene kom, var det så absolutt ikke en dum ide:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hvor lang tid bruker de sånn ca? er det mulig å få en annen box mens de fikser din? Jeg har hatt min inne 2 ganger i det siste, og det har tatt 8 dager begge gangene Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det var jammen kjapt med 8 dager. Virkelig bra service i forhold til ps3 (som tar mellom 1,5 og 4 mnd) Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sender min inn for 4 gang. Trur nesten jeg må kjøpe en til å ha i reserve. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Yes!! Heldigvis fikk jeg red ring of death nå jeg også Å, nå er jeg glad. Kjempemye glad! Jeg er så glad jeg kjøpte konsollen på Lefdal på Lagunen. Når jeg ringer til Lefdal Lagunen så sier den automatiske telefonsvareren at jeg vennligst må ringe 81558800. Heldigvis er kundeservicetelefonen stengt for dagen slik at jeg ikke kommer til før i morgen. Det hele passer veldig fint siden jeg skal flytte om en ukes tid og har mye tid til overs Endret 20. juni 2008 av mamama Lenke til kommentar
espinos Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Yes!! Heldigvis fikk jeg red ring of death nå jeg også Å, nå er jeg glad. Kjempemye glad! Jeg er så glad jeg kjøpte konsollen på Lefdal på Lagunen. Når jeg ringer til Lefdal Lagunen så sier den automatiske telefonsvareren at jeg vennligst må ringe 81558800. Heldigvis er kundeservicetelefonen stengt for dagen slik at jeg ikke kommer til før i morgen. Det hele passer veldig fint siden jeg skal flytte om en ukes tid og har mye tid til overs Heldiggrisen du Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Virker som folk på forumet DØR om de ikke har den "elskede Xboxen" sin i en uke eller to.. Er da ikke så krise.. Og hvis det er det, så har dere sikkert godt av en pause.. Låne-Xbox?? :O Hva faen.. Klarer du deg ikke et par uker uten, ja da sliter du altså.. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Virker som folk på forumet DØR om de ikke har den "elskede Xboxen" sin i en uke eller to.. Er da ikke så krise.. Og hvis det er det, så har dere sikkert godt av en pause.. Låne-Xbox?? :O Hva faen.. Klarer du deg ikke et par uker uten, ja da sliter du altså.. Har klart meg lenge og klarer meg lenge uten men det passer dårlig i og med at jeg skal flytte. Jeg ble nettop ferdig på videregående også, så jeg tenkte jeg skulle spille litt. Sier ikke at innlegget ditt var rettet mot meg da Lenke til kommentar
espinos Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Blant annet. Endret 22. juni 2008 av espinos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå