Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det sjangs for at hu liker meg?

Anbefalte innlegg

Hei

Det har seg slik at jeg er forelska i en jente nå. Jeg møtte hu på en fest på en lokal strand og prata og hadde det utrolig gøy med hu, fysisk kontakt var innblandet innimellom og når hu dro fikk jeg en lang klem istede for en rask 5 sekunders klem.

Hun la meg til på MSN, på Nettbyen sin har hu ”Navnet-Mitt AKA [kallenavn vi fant på til hverandre på den festen] <3”, Hu spurte meg om mobil nummer og vi prater daglig lenge på MSN. Vi tuller med hverandre om alt mulig, og hu sier til og med at jeg er den personen som er mest lik hu som hu noen gang har møtt og at det er litt sykt at vi gikk på samme skole uten at vi viste det.

Vi er veldig like i mange ting, humoren, personligheten, at begge er like perverse ja jeg kunne fortsettet i evigheter med å ramse opp ting. Hun starter ofte samtaler på MSN og virker ivrig i å prate med meg selv om det er mange andre hu kunne ha prata med, hu spurte jo til og med om nummeret mitt ganske så fort så jeg tok jo det positivt.

----- The Problem ----

Problemet er hu har type da, men han er litt sånn asosial innadvent type som er redd for og prate for seg som gjør at hu også føler at det ikke er gøy og omgaes han. Han er av typen ”Gangzter” etter hva hu sier og han henger på Oslo S. Hun jeg er forelska i da hu bor jo ikke i Oslo men 2 timer unna så hu må jo dra til Oslo i helgene for og møte han. Han er ligsom Asosial face2face men sosial på msn, tlf, sms osv. så kan hende det blir slutt mellom de.

I tilleg har hu sakt at hu ønsker seg kjæreste i samme by såååå..

Så Spørsmålene er:

Er det sjangs for at hu liker meg\har følelser for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hu liker deg det er det jo ikke tvil om. Men om det er som venn eller noe mer er jo spørsmålet. Det er fort og lett å dette inn i vennesektoren og da ligger du solid inni der. Jeg ville lagt inn en femmer på at hu kunne tenkt seg å være sammen med deg.

MEN og dette er viktig... IKKE spør eller mas om noe sånt så lenge hu er sammen med typen. Av ren respekt til hu, han og hele menneskeheten. Når du vet at hu er sammen med noen så syns jeg det sier litt om deg. Så jeg ville venta til det evt blir slutt mellom dem før jeg hadde prøvd fram med noen hint. Bare ikke begynn å si at hu burde slå opp med typen og bli sammen med deg eller noe. Tenk hvis noen gjorde det mot deg ;)

Lenke til kommentar
MEN og dette er viktig... IKKE spør eller mas om noe sånt så lenge hu er sammen med typen. Av ren respekt til hu, han og hele menneskeheten. Når du vet at hu er sammen med noen så syns jeg det sier litt om deg. Så jeg ville venta til det evt blir slutt mellom dem før jeg hadde prøvd fram med noen hint. Bare ikke begynn å si at hu burde slå opp med typen og bli sammen med deg eller noe. Tenk hvis noen gjorde det mot deg ;)

Hmm ja du har et ekstremt godt poeng der. Får ta og vente og se og fortsette kommunikasjonen ^^

Lenke til kommentar

bryr meg ikke at han er Gangster egentlig for ekke redd for han : P men så jeg burde ligsom bare hoppe i det og være med hu ofte osv. istede for og bare vente utalmodig og ende opp som "Homse Vennen" ligsom xD

Endret av Surmoth
Lenke til kommentar
Hu liker deg det er det jo ikke tvil om. Men om det er som venn eller noe mer er jo spørsmålet. Det er fort og lett å dette inn i vennesektoren og da ligger du solid inni der. Jeg ville lagt inn en femmer på at hu kunne tenkt seg å være sammen med deg.

MEN og dette er viktig... IKKE spør eller mas om noe sånt så lenge hu er sammen med typen.

Spør? Spør om hva da? Om hun liker han som mer enn venn? Om han har "sjangs" på hu? Ville jeg aldri gjort. Av to grunner:

1 - Å spørre om dette er å si: "eeeh, kan jeg få lov til å prøve å skjekke deg opp, vær så snill?" Du viser at du ikke tør å ta initiativ, eller å vise hva du egentlig vil. Og dette er i de fleste tilfeller særdeles lite attraktivt.

2 - Kjærlighet handler om følelser. Dette er enda mer sant for kvinner enn for menn. Ved å spørre på denne måten henvender du deg til en logiske delen av hjernen, ikke den følelsesmessige.

Jeg ville bare hoppet i det. Flørt, ta initiativ og vis henne hva du vil. Utifra det du sier er hun ganske så interessert i deg, så jeg tror nok det går bra. ;) Og hvis det mot formodning ikke gjør det, hva så?

Hva gjelder kjæresten hennes og deres forhold, så er det hennes jobb å bekymre seg for det i mine øyne. Hvis hun mener at hun kommer til å ha det bedre med deg, så synes jeg ikke at du skal nekte hun det akkurat?

EDIT: speededit 1+2, formatere litt

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

@ NorthWave. Mener ikke at man skal spørre "Har jeg en kjangs på deg?" Men at han ikke skal mase og spørre om hu kommer til å slå opp med typen snart eller noe.

Og det går egentlig på kjønn om man vil flørte med ei som man veit er opptatt. Jeg hadde ikke gjort det for opptatt er for meg opptatt. Hadde jeg derimot ikke fått vite at hu er opptatt da er det jo litt verre å ikke gjøre det. Men tenk deg i den situasjonen. Du har ei dame. Muligens beste i verden, men hu slår opp fordi en fyr begynte å flørte med hu og hu hopper over til han av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...