Dark Nemesis Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jupp, nå skal jeg for alvor begynne å trene. Kan noen gi meg noen tips til treningsplan? Jeg er 173 cm høy og veier 59 kg om det skulle hjelpe. Endret 14. juni 2008 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 linkly Følg den, og finn litt informasjon om hvilken mat du bør spise. (Nok proteiner etc etc) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 linklyFølg den, og finn litt informasjon om hvilken mat du bør spise. (Nok proteiner etc etc) Spill fotball! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 linklyFølg den, og finn litt informasjon om hvilken mat du bør spise. (Nok proteiner etc etc) Spill fotball! Fotball som styrketrening? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 linklyFølg den, og finn litt informasjon om hvilken mat du bør spise. (Nok proteiner etc etc) Spill fotball! Fotball som styrketrening? Hvor står det noe om styrketrening Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Forumet heter "styrketrening". Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Forumet heter "styrketrening". lol, my bad. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 StrongLifts 5×5 Beginner Strength Training Program er det beste jeg kan anbefale. Hvis du leser på StrongLifts om alle øvelsene og gjør det akkurat som det står og eter mye vil du garantert bli sterk, om du klarer å utvikle en god teknikk på alle øvelsene da. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) http://www.iform.no/pub/art.php?id=3 Er vel et skreddersydd 5x5-program, kan anbefale det. edit: fixxx Endret 1. juli 2008 av Chrisbjerk Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 http://www.iform.no/pub/art.php?id=3 Er vel et skreddersydd 5x5-program, kan anbefale det. edit: fixxx Det der er ikke i nærheten av å være et 5x5-program engang. Bare fordi man slenger på en øvelse eller to med fem sett ala fem repetisjoner betyr ikke at programmet klassifiseres i samme "rekke" som stronglifts, bill starr 5x5 e.l. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Enig med Stian. Mehdi på StronLifts og eventuelt Bill Starr er de man bør høre på om man vil bli sterk. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 http://www.iform.no/pub/art.php?id=3 Er vel et skreddersydd 5x5-program, kan anbefale det. edit: fixxx Det der er ikke i nærheten av å være et 5x5-program engang. Bare fordi man slenger på en øvelse eller to med fem sett ala fem repetisjoner betyr ikke at programmet klassifiseres i samme "rekke" som stronglifts, bill starr 5x5 e.l. Greit det. Det er fortsatt et nydelig program, med grunnmuren i 5x5. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 StrongLifts 5×5 Beginner Strength Training Program er det beste jeg kan anbefale. Hvis du leser på StrongLifts om alle øvelsene og gjør det akkurat som det står og eter mye vil du garantert bli sterk, om du klarer å utvikle en god teknikk på alle øvelsene da. Sorry for bump men: Jeg har bare dumbbells. Og de er 10 kilo til sammen. Holder det? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 StrongLifts 5×5 Beginner Strength Training Program er det beste jeg kan anbefale. Hvis du leser på StrongLifts om alle øvelsene og gjør det akkurat som det står og eter mye vil du garantert bli sterk, om du klarer å utvikle en god teknikk på alle øvelsene da. Sorry for bump men: Jeg har bare dumbbells. Og de er 10 kilo til sammen. Holder det? Desverre. Her går hele treningen med baseøvelser med en såkalt "barbell". Vanlig vektløftingsstang med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå