Mads-b Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vel ,jeg har testet på to datamaskiner, med to forskjellige builds av FF, og det virker som at de bildene som er postet som er skalert (svart border) ikke funker! Jeg ser en helt svart boks med hvit tekst øverst, som er uklikkelig. Hvordan fikser jeg/dere dette? Funka før.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det funker ikke å trykke rett på bildet, men om du trykker på selve kanten øverst hvor det står "Click to view full image" så åpner den seg. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Funker dårlig det også.. funka før det men.. Poenget er at det ikke er noen miniatyr i boksen! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Har du prøvd med Internet Explorer? De fungerer nemlig utmerket hos meg i FF 2.0.0.14, så jeg mistenker problemet ligger i nettleseren din. Selv om du har testet med to ulike versjoner av Firefox kan det hende de begge har installert eller feilkonfigurerte add-ons som hindrer miniatyren i å fungere. Sjekk og sikkerhetsgreiene samt JavaScript i FF. Endret 10. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg