enden Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Noen har klart å installere SEP uten å skrive ned passordet til databasen. Nå har jeg oppdatert SEP til MR2, men sliter med db-tilgangen. Jeg har forstått at det skal være mulig å finne passordet i sybase-loggen, men der snakker vi over 1000 A4-sider, og passordet ser ikke ut til å være nevnt i forbindels med noen variant av ordet passord, så jeg har ikke klart å søke det frem uten videre. Andre alternativer? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kansje denne kan hjelpe: https://forums.symantec.com/syment/board/me...;thread.id=9692 "After searching everywhere I finally figured out my password. It was stored in the sem5.log file in the %installationdirectory%\db" Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Kansje denne kan hjelpe: https://forums.symantec.com/syment/board/me...;thread.id=9692 "After searching everywhere I finally figured out my password. It was stored in the sem5.log file in the %installationdirectory%\db" Det er den loggen som er 1000+ sider og som ikke har noe som ligner passord eller hash av passord assosiert med søkbare ord. Lenke til kommentar
Franken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er ikke databasen til Endpoint en mssql database? Da skulle det vel i så fall være mulig å sette et nytt passord i databasen... Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Er ikke databasen til Endpoint en mssql database? Da skulle det vel i så fall være mulig å sette et nytt passord i databasen... Ikke embedded. Den ser ut til å være sybase av alle ting. Man kan velge å koble den til en SQL-server, men da tror jeg serveren vår skulle knelt bra. SEP suger jo ressurser som ingen andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå