Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Av og på tasten på min nokia 6233 ble ødelagt når jeg mistet mobilen i bakken i dag. Finnes det noe annen måte å skru på mobilen uten å bruke av og på tasten oppe på telefonen? Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Den virket lei gitt nei tror dessverre ikke det. Men kan hende du får garanti på dette. Selvfølgelig kommer dette an på om garantien har gått ut eller ikke. Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Burde jo ha eksistert en nødprosedyre for å få startet den opp. Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Ja men så har det seg sånn at av- og på knappen har med å sitte til sånn at den ikke blir så lett ødelagt med mindre hele mobilen er vrak Kontakt nokia med tlf og spørr de har sikkert svar Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Ser man det så tydlig? Eller, hvordan vet du at det er knappen som er ødelagt, at det ikke er noe feil med telefonen som gjør at den ikke starter bare. Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Knappen er helt løs og det er ingen motstand i den som det vanligvis er. Men nå har jeg gitt opp hele telefonen og fått en ny jobbtelefonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå