Aiven Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hei! Min bror ønsker å kjøpe seg ny laptop, siden den gamle er kaputt. Den vil bli brukt mest til CS Source, surfing og nedlasting. Makspris han har satt er på 6000. Merk at han vil bruke ekstern skjerm og tastatur til spilling. Tror stabil 100 fps i 800x600 er målet. Om noen kunne fisket frem et par gode tilbud, så hadde han blitt glad. Endret 10. juni 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Satse på noe annet en laptop kanskje?? En gamer pc har en del ganger så grei ytelse og er mye lettere å oppgradere med tiden. Og du kan få en grei til ca 6000kr som ville gruset den evt. laptopen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Satse på noe annet en laptop kanskje?? En gamer pc har en del ganger så grei ytelse og er mye lettere å oppgradere med tiden. Og du kan få en grei til ca 6000kr som ville gruset den evt. laptopen Han bruker den på skolen også, så det er nok uaktuelt. Han er ikke så opptatt av ytelse, så lenge han kan kjøre CS Source, da dette er det eneste han spiller, de få timene han gjør det i uka. Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hehe daså da ville jeg satset på dell laptop eller acer tror jeg Hp blir nok litt for dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå