reor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei. For noen år siden zippet jeg noen filer med ett eller annet zipp - program , som jeg ikke husker hva heter. Jeg har nu prøvd å unzippe med winzip , men det fungerte ikke. Jeg trenger ett eller annet "kraftig" unzipp-program til å åpne filene. Bruker Xp. Takker for innspill. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 prøv med winrar( prøve periode ): http://www.rarlab.com/download.htm lykke til Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 7-zip er vel et av de programmene som tar mest formater. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Og samtidig kommer i 64-bit. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 IZArc er også et av de programmene som tar "alt". Bruker dette og har ennå ikke kommet over formater som dette programmet tar. Lenke til kommentar
reor Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg takker for svarene. Grunnet innloggingsproblemer her på forumet har det ikke vært mulig å gi respons tidligere. IZarc har det foreløbig ikke vært mulig å laste ned, men det kommer nok. Problemet nu er at når jeg prøver å unzippe enkelte filer at jeg får forskjellige feilmeldinger. Derfor har jeg prøvd å unzippe med både winrar og 7-zip. Jeg går ut fra at minst antall feilmeldinger kan jeg muligens få med zipp-programmet jeg opprinnelig zippet med, men som jeg nu ikke husker navnet på. Finnes det fil-reparasjonsprogrammer som kan løse problemet? På forhand takk for svar. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvilket filetternavn har problemfila? Lenke til kommentar
reor Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Har ikke oversikt på dette enda, men antar at noen filer er zippete mp3 filer. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvilket filformat har den zippede filen? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Bruker WinRar, og vet den har en form for verktøy til å reparere ødelagte arkiver. Hvis du åpner WinRar, og høyreklikker .zip-filen, skal du kunne velge Repair Archive (Alt+R). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå