LaNoche Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Eg har nettopp tatt på meg eit prosjekt med å bygge min eigen pc. Eg trur eg har gjort det riktig so langt, men har eit par spørsmål... Skal CD-romet koplast til hovedkortet med ein SATA-kabel og ikkje noko meir en det? Einaste pluggen og kabel eg fann som passa til noke. Skal HDD-ar koblast som master/slave når ein brukar SATA-HDD? (eg fann ikkje noko om det i manualen til HDD-en) Der var ein kabel i kabinettet markert "audio hd" eg fann ein plass på lydkortet der den passa, men kabelen fortsette i ein ende til markert "AC'97" som eg ikkje fann ein plug til... er det feil? Eg fann og ein veldig tynn kabel med grafikkortet (geforce 9800 gtx). Eg fann også ein plugg på grafikkortet der kabelen passa, men veit ikkje kvar den skal koplast eller om den er nødvendig. Einaste eg har gjort var å feste grafikkortet til hovedkortet og kopla det til straumforsyninga. Er det meir som må gjerast? Håpar eg ikkje posta i feil kategori... Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Fann svar på disse spørsmåla frå ein venn... Men no har eg eit anna problem, eg pluggar i straumkilden, skrur den på, lydkortet og hovedkortet lyser, men ingenting skjer når eg slår på maskina... Nokre idear? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sjekk at du har koblet på-knappen til på riktig sted Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 og hvor skulle disse kablene? skal nemlig bygge pc selv om et par dager:) Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 og hvor skulle disse kablene?skal nemlig bygge pc selv om et par dager:) Det spørst litt kva delar du kjøpe... Eg måtte bruke SATA-kablar på CD-ROMen og HDD og so vidt eg forsto treng ein ikkje stille på master/slave med SATA-HDD. Audio hd kabelen kobla eg til lydkortet... Den tynne kabelen var vist ikkje nødvendig... Eg meinar eg har kopla på-knappen riktig, såg i manualen og trur det var rimleg idiotsikkert. Starta den opp ein gong før, då byrja det å lyse og nokre vifter starta, men ikkje kjølaren til CPU-en derfor skrudde eg av og såg over koplingane. Merka at den 24-pins strømkontakta til hovedkortet var litt laus og festa den skikkeleg. Etterpå det starta den ikkje i det heile tatt, men dioden på hovedkortet lyser og noko på lydkortet... Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har du koblet til 4/8 pins kontakten til hovedkortet? Er i nerhæten av CPUen i de aller fleste tilfeller. Du har husket å bruker spacere mellom hovedkortet og hovedkort brettet i kabinettet? Beklager vis noen av spørsmålene virker litt "dumme", men er ofte enkle feil man gjør uten å tenke over det som er problemet. Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Har du koblet til 4/8 pins kontakten til hovedkortet? Er i nerhæten av CPUen i de aller fleste tilfeller. Du har husket å bruker spacere mellom hovedkortet og hovedkort brettet i kabinettet? Beklager vis noen av spørsmålene virker litt "dumme", men er ofte enkle feil man gjør uten å tenke over det som er problemet. 8 pins kontakta har eg kopla til, men eg trur det heller blir eg som kjem med dumme spørsmål... Kva er "spacere"? og kva er "hovedkort brettet"? (første gong eg gjere dette her...) Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 kva type HW (deler) har du i PC-en din? (Noken ny skjermkort krever ekstra størm) Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kva er "spacere"? og kva er "hovedkort brettet"? (første gong eg gjere dette her...) Spacere er små metallstykker (cirka 5mm høye) som skal stå mellom kabinettet og hovedkortet der hvor du skrur disse sammen. Pass på at du bare har disse der du har skruehull på hovedkortet, og ingen andre steder. Om du IKKE har disse du garantert kortslutninger! Samme kan gjelde om du har for mange. Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Såg over endå ein gang og merka at det var noko rart med 24pinskontakta, den var delt i 2 delar og den minste delen var ikkje skikkeleg i, fiksa det. No har det komt endå eit problem... Når eg slår på maskina startar vifter og lys i eit sekund og så slår dei seg av, opp att og opp att... Skal skjekke om eg har for mange spacere (viste berre ikkje namnet på dei) Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 det nye problemet ditt pleier å løse seg ved å ta ut RAM'en og sette den inn igjen Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) det nye problemet ditt pleier å løse seg ved å ta ut RAM'en og sette den inn igjen OK takker, PS: Har sett over spacerane og der er ikkje for mykje... Edit: Tok inn og ut RAMen, same leksa igjen... Eg har 4 RAM slots og 2 RAM-brikker, kan det hjelpe å bytte pass? Endret 11. juni 2008 av LaNoche Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 prøv med kun en ram brikke, og se om den starter da, så setter du inn flere etterhvert, mulig at en ram brikke er feil på Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) prøv med kun en ram brikke, og se om den starter da, så setter du inn flere etterhvert, mulig at en ram brikke er feil på Prøvde, men har framleis det same problemet... Edit: Prøvde med en, same problem, tok det ut, prøvde med det andre same problem... Endret 11. juni 2008 av LaNoche Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 har du spec'en på pc din? (HW, kva kovedkorte, skjermkort osv heiter) Ha du prøvd med ei BIOS oppdatering Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 har du spec'en på pc din? (HW, kva kovedkorte, skjermkort osv heiter)Ha du prøvd med ei BIOS oppdatering hvedkort: asus p5e skjermkort: geforce 9800 gtx straumforsyning: mod xtreme power supply prossessor: intel core 2 quad prossesor RAM: 2x 2GB noko eg har gløymt? har bestemt meg for å ta ut alt og sette det inn att... Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 kva meir ein asus p5e på hovedkorte er mange modeller og kva type quad prossesor? veit at det skjermkorte trenger ekstra størm husk og kopla til det? kor mange watt er det på strømforsyninga di? Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 kva meir ein asus p5e på hovedkorte er mange modeller og kva type quad prossesor?veit at det skjermkorte trenger ekstra størm husk og kopla til det? kor mange watt er det på strømforsyninga di? fann ditta på mpx (der eg kjøpte maskina) Kabinett: Antec Nine Hundred Sort Midi tower Hovedkort: XFX nForce 780i SLI Socket 775 Skjermkort: XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB PCIe 2.0 Prosessor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz 8MB cache, 1066MHz FSB, 65nm, S775 Minne/Ram: OCZ Gold XTC 4096MB DDR2 PC6400 KIT Harddisk 1: Samsung SpinPoint 250GB 3.5" SATA2 SATA2, 7200 RPM, 9.4mm, 16MB cache Harddisk 2: Samsung SpinPoint 500GB 3.5" SATA2 SATA2, 7200 RPM, 16MB cache DVD-brenner: Optiarc AS-7200S DVD±RW 20x - SATA Sort Strømforsyning: Corsair TX750W Black Strømforsyning men eg la merke til at det står 780 W på straumforskyninga eg har her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå