Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei! For et par uker siden ble jeg sammen med en nydelig jente og vi har det virkelig kjempefint sammen. Hun har overnattet et par ganger og vi har gitt hverandre orgasme opptil flere ganger, men ingen penetrering siden vi fant ut at vi skulle vente litt. Nå har det seg sånn at jeg er ganske stor og hun er relativt trang (får bare plass til lillefingeren sin), og hun var litt bekymret for å ha sex (redd for å få vondt). Hun har hatt sex et par ganger før med én annen gutt som tydeligvis var mindre enn meg og det gikk greit nok som hun sa selv. Vi er veldig åpne rundt kroppene våre og snakker om alt mulig, men tenkte kanskje at vi kunne få noen tips her før vi hadde sex første gang. Så hva bør vi gjøre og hvordan bør vi gå fram første gangen? Ganske kjedelig hvis det så vidt går og hun får vondt, så vet ikke om dere som er mer erfarne har noen gode tips å komme med? Tenkte på å kjøpe glidemiddel og ha et ordentlig langt forspill for å få henne ordentlig våt, men er jo alltids fint med litt starthjelp. Begge er forøvrig 19. Takk! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Bruk fingrene, gjør så hun slapper av der nede og øk antallet fingre gradvis. Ellers er planen om langt forspill fin Best om hun blir våt av seg selv også, istedet for å bruke mye glidemiddel. Så bra at dere har åpent og ærlig forhold forresten! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Når du fingrer henne, hå håndflaten vendt nedover, stikk to fingre inn (selvfølgelig ikke uten at hun er våt) og press nedover. Jeg fant tilfeldigvis en instruksjonsvideo for fingring og oral nytelse for kvinner et sted, men jeg tror ikke det er lov å legge ut her ^^ Uansett, den virket utrolig bra, spesielt med at Zappy fant ut han skulle gjøre som damen i videoen. Jenter er ganske solide, og når du presser ned, "strekker" du henne også litt. Nå vet ikke jeg målene dine, men jeg var en gang i tiden så ufattelig trang at det var som om jeg var jomfru (uttalelse fra en eks), og jeg har hatt sex med kanskje store mannetisser. Det eneste dere må gjøre, er å ta tiden til hjelp. Èn finger, to fingre, tre fingre etc, også det beste til sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg