runela Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Fikk 6 på tverfagelig eksamen på VG2 El.energi! Endelig ferdig me elektrofagene og fikk toppkarakter på eksamen Endelig ferdig på videregående og har da gått i 4 år på videregående og er sinsykt lei Har fåresten også fått meg lærlingeplass som elektikker lærling til høste. Fikk tilbud fra 3 bedrifter sånn 3-4 mnd før skoleslutt Endret 10. juni 2008 av Zx45 Lenke til kommentar
holsv1 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Gratulerer Jeg har hatt den praktiske delen av eksamen i dag, så jeg skal ha utspørring i morra! Krysser fingrene for at det går bra Jeg har også fått lærlingplass til høsten, men skal jobbe der i sommer også da EDIT: Ble en femmer på meg Er fornøyd jeg Endret 12. juni 2008 av holsv1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer . Skal selv starte på elektro til neste år . Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Etter å ha lest alle de postene om 6ere og 5ere her, så innser hvor dom jeg er LOL Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Etter å ha lest alle de postene om 6ere og 5ere her, så innser hvor dom jeg er LOL Hehe . Jeg har selv 4 i snitt, men føler meg ikke noe særlig dum . Man kan ikke måle intelligens i karakterer. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fikk 6er på Praktiske eksamenen min, men står uten Lærlingplass til høsten... Håper virkelig jeg får ordna noe til da, ellers skyter jeg megselv. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fikk 6er på Praktiske eksamenen min, men står uten Lærlingplass til høsten... Håper virkelig jeg får ordna noe til da, ellers skyter jeg megselv. Kommer også an på hvor i Norge du bor, mange steder er det dårlig med lærlingplass. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Etter å ha lest alle de postene om 6ere og 5ere her, så innser hvor dom jeg er LOL det er jo bare dem med 5 og 6 som roper det ut;) resten roper jo ikke ut "WOHO 2.982 i snitt etter videregående!!!, og en 3 på norskeksamen!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå