Gå til innhold

Har jeg blitt svindlet?

Anbefalte innlegg

Jeg vant en auksjon nylig, på et skjermkort på Qxl.no. Jeg fikk en mail som så god ut, jeg sendte pengene, og sendte mail om at pengene var sendt. Personen jeg kjøpte hos hadde 98% positive karakterer, og flere hundre velykkede auskjoner og gode kommentarer. Jeg fikk en positiv kommentar hos selgeren, men jeg kan ikke gi en tilbake siden jeg ikke har fått varen. den ble sendt i brev, men jeg ble tilbudt sporing for extra 45 kr, som jeg takket nei til :(

Det har gått 15 dager nå, har sendt flere mail til selgeren, har ikke hørt noe tilbake. Jeg er sint og forvirra. Har posten rotet til, eller har selgeren svindlet meg? eller har jeg gjort noe galt? Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vant en auksjon nylig, på et skjermkort på Qxl.no. Jeg fikk en mail som så god ut, jeg sendte pengene, og sendte mail om at pengene var sendt. Personen jeg kjøpte hos hadde 98% positive karakterer, og flere hundre velykkede auskjoner og gode kommentarer. Jeg fikk en positiv kommentar hos selgeren, men jeg kan ikke gi en tilbake siden jeg ikke har fått varen. den ble sendt i brev, men jeg ble tilbudt sporing for extra 45 kr, som jeg takket nei til :(

Det har gått 15 dager nå, har sendt flere mail til selgeren, har ikke hørt noe tilbake. Jeg er sint og forvirra. Har posten rotet til, eller har selgeren svindlet meg? eller har jeg gjort noe galt? Kan noen hjelpe meg?

Hvis du har blitt svindlet så kontakt komplett og få ip hans bannet. Og svaret på dette er vanskelig. Får du ikke kontakt med han så kan det nok være noen lurerier her. Men han har jo hatt som du sier mange vellykede handler. Jeg tror jeg ville ventet litt til ;)

Lenke til kommentar

Nesten umulig å si siden det ble sendt som vanlig brev. Det vil uansett bli ord mot ord om selger påstår å ha sendt. Verdifulle gjenstander bør alltid sendes med sporingsnummer, siden du da også har forsikring på pakken.

For all del, ikke ta kontakt med komplett som Serito sier, men qxl ;)

Endret av efjeldse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...