[CyB]girl Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg sitter nå på skolen med et litt irriterende problem.. Det er satt opp brannmur på i.nett-tilkoblingen så d går ikke ann og laste ned noen ting.. Maskina finner heller ikke disketten som står i diskett-stasjonen når jeg er pålogget min bruker.. (Windows 2000 Server) Men dersom ingen brukere er pålogget på maskina, finner den disketten.. Hva skal jeg gjøre? Jeg lengter sårt etter et par program... Noen som kan hjelpe meg?? Vær så snill! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Prøv å logge inn som Administrator lokalt (dvs velg On this Workstation) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvilken skole går du på? God snakk litt med han som jobber med pc der du går så fikser dem som oftest noe jobber på en vgs med it selv Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Æ får itj t å logg inn som Administrator siden d e passord på d.. God snakk me hain som har me it å gjør på skola vårres? Glem d.. Umuli! Går på Hegra ungdomsskole... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 De har nok sperret for nedlastnings muligheter sånn som vi har her jeg jobber.. men diskett stasjoner har vi da og de fungerer. Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Ja, d e sperra får nedlasting.. Men d må da gå ann å kom utenom nedlastingssperra??... Får itj t å installer nån ting =(=( Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Er vel ikke meningen at du skal instalerer noe på skolens maskiner da vettø. Finnes en del måter å kunne komme seg unna på. men de skal jeg ikke ut med her.. arbeidshemmligheter Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 på skolen min klarte jeg å komme meg forbi sperra ved å finne en ftp side, deretter bare "klikk og dra" de filene(mappene) jeg ville ha vet ikke hvorfor det gikk, kanskje fordi windows registrerer det som en vanlig fil flytting??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå