jokke9 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) jeg trenge litt råd. Jeg liker ei jente men er ikke siker om hun liker meg, jeg går i samme klasse som hun, e prøver å snakke så mye som e kan me ho men ho går bare til dem andre vennane sine e prøver så godt e kan, kan noen hjelpe meg? KAN TRENGE ALT SLAGS RÅD Endret 11. juni 2008 av jokke9 Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg trenge litt råd. Jeg liker ei jente men er ikke siker om hun liker meg, e det noen der som kan hjelpe me? Kan trenge alt slaks råd Hehe dette problemet har nok de fleste Eneste rådet her er å være deg selv er du ikke den hu liker ville ikke forholdet funket om du var noen annen Ta initiativ og be henne ut på kino Mn ikke vær for brå, bli kjent først:) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Som vanlig hjelper det at du beskriver situasjonen litt mer enn som så, går dere sammen på skolen, jobber sammen, har dere felles venner, altså kan være fint om du gir litt mer informasjon først. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ellers så kan du jo lese litt her og se om du finner noe du kan bruke. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Håper forresten ikke at jokke9 står for at du er 9 år, for da er det bare å gå bort og spørre. hehe Lenke til kommentar
jokke9 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Ellers så kan du jo lese litt her og se om du finner noe du kan bruke. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Håper forresten ikke at jokke9 står for at du er 9 år, for da er det bare å gå bort og spørre. hehe Nei jokke e nickname mitt å 9 e lykke tallet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå