sveisar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 noen som vet om aktiviteter eller atraktjoner i kiel som er verdt å få med seg ska ned dit me color fantasy snart Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tråden er flyttet til Fritid -> Ferie og reise. Har også endret emnetittel, slik at det er lettere å forstå hva du lurer på. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har akkuratt vært der. Jeg satt på en kafè og så på faren og onkelen min drakk øl. Veldig morsomt. Drakk selv en fanta som smakte vann. Lenke til kommentar
sveisar Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg har akkuratt vært der. Jeg satt på en kafè og så på faren og onkelen min drakk øl. Veldig morsomt. Drakk selv en fanta som smakte vann. okay hørtest kjkt ud XD Lenke til kommentar
sveisar Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 å har eg vore der, d va ganske møje å sje foreksempel eit skipsfarts museum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå