jfx Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Prøver og installere Slackware 8.1 i en pc med AsusP4PE HK og Seagate SATA HD... Men problemet er at installasjons-programmet ikke finner HD'n min. AsusP4PE bruker en Promise Fastrack kontroller for SATA-funksjonalitet... Har bare den ene SATA-disken i systemet, så jeg er nødt til å få kontrolleren til å fungere! Fant en boot-disk fra Slackware som skulle støtte Promise Fastrack, men fikk ikke denne til å virke! Noen som har vært borti det samme og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Man trenger ikke ha linux for å ha problemr med FastTrack nei... Har selv ein Promise FastTrack133. Håper IDE kontroleren eg bestilte har kommet... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Fant en boot-disk fra Slackware som skulle støtte Promise Fastrack, men fikk ikke denne til å virke! Noen som har vært borti det samme og kan hjelpe meg? Enkelte Promise kontrollere er støttet i Linux, men du har sikkert Fasttrack 376 og den er dessverre ikke støttet. Har et annet ASUS-kort selv men en slik kontroller som jeg dessverre ikke får brukt Du får spamme kjipingene i Promise og få dem til å gi ut informasjon om kontrollerne sine slik at noen kan lage drivere. Ingenting jeg hater mer enn Wintendo-only utstyr Se forøvrig: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=94650 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå