privinius Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei! Jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort og da lurer jeg på et par ting. Jeg har en 8800 Gts 320Mb og jeg lurte på om det kan kjøres SLI med det kortet jeg skal kjøpe. Det er 8800 GT. Jeg lurer også på om hovedkortet mitt støtter SLI. Står ingenting på produktsiden om det. Det er et P965 Neo-F. Med vennlig hilsen Privinius Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hovedkortet har kun 1stk x16 PCIE port så det støtter dessverre ikke SLI. Kompabilitet med 8000gts og gt er jeg usikker på, så der tør jeg ikke gi ett svar.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 SLi med nyere skjermkort enn GeForce 7 serien på Intel brikkesett hovedkort er dessverre umulig! Skal du da ha SLi må du kjøpe søpplet kjent som nForce som kommer med en masse problemer på kjøpet. Da er det mye bedre alternativ å holde seg til de overlegne Intel brikkesettene og istedet kjøre enkeltkort eller alternativt GX2. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 GTS 320 og 8800GT vil ikke gå i SLi heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå