Photons Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Exif: ISO 100, 210mm, f/5,0, 1/50sec Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nydelig møte mellom to pene pusekatter. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Flott bilde, likte stemningen! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tøft! Kjempebra uttrykk og positur du har fanget på den yngste/minste, ingen tvil om hvem som er sjefen i det øyeblikket der. Likte bildet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er sjelden jeg gir kommentarer til husdyrfoto. Rett og slett fordi de er bilder som er tatt av et kjært dyr, og et slik bilde er jo verdens flotteste uansett, slik som med babybilder. Jeg uttaler meg noen ganger fordi det er greit, men som oftest fordi det er noe helt annet. Og dette er noe helt annet. Flott fanget og godt utnyttet. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Likte det her, selv om jeg kanskje syns det er en smule mye kontraster. Lenke til kommentar
Nerdegutt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette synes jeg var flott! Nydelig bakgrunn som balanserte veldig godt med fargene til kattene. Det hadde for meg blitt helt perfekt dersom forgrunnen ikke gikk såpass i ett med kattene. Det ble litt forstyrrende, men da synes jeg at jeg både er streng og urettferdig Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Veldig fin vinkel og kattenene er i en nydelig posisjon, eneste jeg synes er litt minus er for mye kontraster. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Kan være enig at det jeg dro litt for hardt i kontrastspaken ja. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nydelig blinkskudd! Og jeg er tilhenger av å dra for mye enn for lite i spakene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå