Rainmaker91 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har en 2 år gammel Tagan 480w PSU og lurer på om den nå har blitt defekt. I dag så prøvde jeg å slå på pcen, men den ville ikke starte (viftene startet ikke heller). Lurer på om deet er PSUen som er defekt noen som har ett forslag til en erstatter til Tagan TG480-u22 480w Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Prøv å ta ut PSU og jumpstart den.. Starter den ikke da, er den nok gåen. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 har ikke prøvd jumpstart enda , men jeg koblet den til et annet hovedkort og da startet den ikke heller. Det er nok PSUen som er gåen ja Noen forslag til en erstatter til Tagan PSUen. lurte litt på denne: http://www.hardware.no/artikler/mist_650_w/52129?pid=0 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) MISTen er sikkert ok. Eneste jeg rynker litt på nesen for er litt lavt effektivitetsnivå, det burde minst ha vært over 80% hele tiden (d.v.s etter 20% last og opp), strøm er jo ikke gratis og alle monner drar. Microplex aveterer for opp i mot 90% på sin nye MIST 1000W, noe som er å forvente når man betaler såpass med penger. Kan sikkert være det blir addressert i senere eksemplarer. Endret 11. juni 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Fant ut at jeg har 3 års garanti på PSUen så jeg slipper å kjøpe ny Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kanskje en bedre måte å spare penger på ja. Uansett kunne du ha benyttet deg av reklamasjonsretten. Som nevnt tidligere på forumet, en PSU skal vare lenger enn skarve 2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå