Gå til innhold

Store nyheter om kommende RPG til 360.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som er intressert ligger det ein demo av Tales of Vesperia på JAP Market Place :) Den skal etter sigende også vere på engelsk, skal prøve denne no.
Bra demo må jeg si. Jeg er ikke den største JRPG-patrioten, men det den grafiske stilen minnet mye om Eternal Sonata. Synes spesielt at dialogene ble framstilt på en god måte, i tillegg likte jeg svært godt at det ikke er turn-based combat, men snarere real time :)
Lenke til kommentar

Såg spenndende ut dette. Har ikke mye kjenskap til de som er listet her, men jeg elsker å oppdage nye rpg. Synes 360 mangler litt på RPG siden ja.

Har nettopp skaffet meg Lost Odyssey, gleder meg å sitte ned i helgen og spille den. Virker sikkelig bra! Interssant story (virker litt løst insperert på The Witcher ang udødlige) så det blir et eventyr å finne ut hvordan den utvikler seg.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Såg spenndende ut dette. Har ikke mye kjenskap til de som er listet her, men jeg elsker å oppdage nye rpg. Synes 360 mangler litt på RPG siden ja.

Har nettopp skaffet meg Lost Odyssey, gleder meg å sitte ned i ghelgen og spille den. Virker sikkelig bra!

360 har jo klart best utvalg på RPG-er denne generasjonen, så jeg synes det blir feil å si at det skorter på RPG-er. Hvor mange RPG-er har du på PS3? Èn? :p

MS har gjort en god innsats på denne fronten i denne generasjonen, og selv om det flommer over av gode JRGP-er (vel, nesten da) så kjøper fortsatt ikke de sære japanerne konsollen, jeg skjønner meg ikke på dem.

Lenke til kommentar
360 har jo klart best utvalg på RPG-er denne generasjonen, så jeg synes det blir feil å si at det skorter på RPG-er. Hvor mange RPG-er har du på PS3?

Har ikke PS3, spiller på PC ellers. Så ja. 360 er svak i RPG iforhold til hva jeg er vant til. Ikke gjør dette til et "360 vs PS3" flame er du snill...behold den diskusjonen i barnehagen.

Jeg gikk igjennom hele 360 spill listen (ikke på gamer.no men MicroSofts sitt site), og fant svært få rpg spill, og dem som de hadde var ikke særlig verdt å notere seg.

Lenke til kommentar

Unødvendig å ta til den tonen, barnehagen du liksom :roll:. Bare en naturlig respons til ditt utsagn, men nok om det.

Selv om det ikke er alt for mange gode RPG-er ute i dag, så kommer det veldig mye bra utover. Men hvis du ikke liker JRPG-er ser det ikke like lyst ut kanskje. Sammenligner vi med PC-ens bibliotek ser det ikke like imponerende ut nei, det er sant, men i denne delen diskuterer vi tross alt konsoller.

Lenke til kommentar

Tja, for å ta de jeg har spilt selv og som jeg likte godt nok til å anbefale andre:

Oblivion

Mass Effect

Lost Odyssey

Blue Dragon

Enchanted Arms

I tillegg kan du få tak i:

Eternal Sonata (ble fort litt kjedelig)

Two Worlds (har bare spilt det på PC)

Det er klart det er mye mer å velge mellom på PC, men det er uansett svært mange timers underholdning i spillene jeg nevnte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...