zellpropell Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gleder meg virkelig til last remenant! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 For de som er intressert ligger det ein demo av Tales of Vesperia på JAP Market Place Den skal etter sigende også vere på engelsk, skal prøve denne no. Bra demo må jeg si. Jeg er ikke den største JRPG-patrioten, men det den grafiske stilen minnet mye om Eternal Sonata. Synes spesielt at dialogene ble framstilt på en god måte, i tillegg likte jeg svært godt at det ikke er turn-based combat, men snarere real time Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Såg spenndende ut dette. Har ikke mye kjenskap til de som er listet her, men jeg elsker å oppdage nye rpg. Synes 360 mangler litt på RPG siden ja. Har nettopp skaffet meg Lost Odyssey, gleder meg å sitte ned i helgen og spille den. Virker sikkelig bra! Interssant story (virker litt løst insperert på The Witcher ang udødlige) så det blir et eventyr å finne ut hvordan den utvikler seg. Endret 26. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 da kan du glede deg, fantastisk spill mye intresangt på listen ja. ingen tvil om at Xbox 360 har mange rpg spill på vei, hadde egentli aldrig tenkt tanken engang. men bare gøy det Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Såg spenndende ut dette. Har ikke mye kjenskap til de som er listet her, men jeg elsker å oppdage nye rpg. Synes 360 mangler litt på RPG siden ja. Har nettopp skaffet meg Lost Odyssey, gleder meg å sitte ned i ghelgen og spille den. Virker sikkelig bra! 360 har jo klart best utvalg på RPG-er denne generasjonen, så jeg synes det blir feil å si at det skorter på RPG-er. Hvor mange RPG-er har du på PS3? Èn? MS har gjort en god innsats på denne fronten i denne generasjonen, og selv om det flommer over av gode JRGP-er (vel, nesten da) så kjøper fortsatt ikke de sære japanerne konsollen, jeg skjønner meg ikke på dem. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 360 har jo klart best utvalg på RPG-er denne generasjonen, så jeg synes det blir feil å si at det skorter på RPG-er. Hvor mange RPG-er har du på PS3? Har ikke PS3, spiller på PC ellers. Så ja. 360 er svak i RPG iforhold til hva jeg er vant til. Ikke gjør dette til et "360 vs PS3" flame er du snill...behold den diskusjonen i barnehagen. Jeg gikk igjennom hele 360 spill listen (ikke på gamer.no men MicroSofts sitt site), og fant svært få rpg spill, og dem som de hadde var ikke særlig verdt å notere seg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Unødvendig å ta til den tonen, barnehagen du liksom . Bare en naturlig respons til ditt utsagn, men nok om det. Selv om det ikke er alt for mange gode RPG-er ute i dag, så kommer det veldig mye bra utover. Men hvis du ikke liker JRPG-er ser det ikke like lyst ut kanskje. Sammenligner vi med PC-ens bibliotek ser det ikke like imponerende ut nei, det er sant, men i denne delen diskuterer vi tross alt konsoller. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Til deg som fant veldig få rpg spill til 360 på gamer og ms sine sider. Ta en titt på denne: http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?so...&image.y=13 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Til deg som fant veldig få rpg spill til 360 på gamer og ms sine sider. Ta en titt på denne: http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?so...&image.y=13 Joda er klar over dem. Men alle de er "upcomming". Jeg tenkte på RPG som 360 har opp til nå jeg. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tja, for å ta de jeg har spilt selv og som jeg likte godt nok til å anbefale andre: Oblivion Mass Effect Lost Odyssey Blue Dragon Enchanted Arms I tillegg kan du få tak i: Eternal Sonata (ble fort litt kjedelig) Two Worlds (har bare spilt det på PC) Det er klart det er mye mer å velge mellom på PC, men det er uansett svært mange timers underholdning i spillene jeg nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå