Aafloey Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ehm, blitt litt nervøs her nå. Hvor stor er egentlig special edition greia? Redd for at cdon.com kommer til å pakke den kraftig inn sånn at den ikke havner i post kassa mi, men heller på posten. Da må jeg som regel vente 2 ekstra dager for å den jævla hente lappen! Noen som vet om den i det hele tatt vil gå ned i post kassa? Vil så gjerne ha spillet dagen det kommer, ikke 2 dager etter... Endret 10. juni 2008 av Aafloey Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Et lite spørsmål, er din sendt? Den inneholder figuren, som er det største hinderet, utenom det er det 2 Blu-ray coveret. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg er nok redd for at den er for stor for postkassa. Men om du får en sendingsnummer (aka kollinummer), så kan du bare ta den med ned til posten, pleier å fungere som hentelapp. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg er nok redd for at den er for stor for postkassa. Men om du får en sendingsnummer (aka kollinummer), så kan du bare ta den med ned til posten, pleier å fungere som hentelapp. Jeg følger alltid med på pakkesporing, og med engang pakkene har ankommet mitt lokale postkontor, noterer jeg nummert på mobilen og henter pakken. Bare å lese opp nummeret til han/hun i disken, blir akkurat det samme som en hentelapp! Ikke gjort annet de siste årene jeg.. Edit: Nå husker ikke jeg om cdon.com gir ut no pakkesporing, men regner da med det?! Endret 10. juni 2008 av beverpower Lenke til kommentar
goggys Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Husk på at pakker sendes som B-post, og kan ta opp til 5 dager på å komme fram. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Edit: Nå husker ikke jeg om cdon.com gir ut no pakkesporing, men regner da med det?! De pleier ikke å skrive med sporingsnummer hos meg, men regner med at du får det om du spørr om det. Endret 10. juni 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg pleier å gjøre som flere her. Men som regel er det ikke pakke sporing fra cdon... Huff... Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis pakken blir sendt som brev men er for stor for postkassen så putter postmannen en lapp i posten din samme dag som han leverer den på det lokale postkontoret... Blir pakken sendt som pakke så blir hentelappen sendt ut før pakken faktisk kommer til postkontoret så du får pakkelappen i posten samme dag som pakken kommer til postkontoret.. eller en dag før eller senere hvis det er forsinkelser i postgangen.. Det er slik jeg har forstått det hvertfall.. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ofte når jeg har bestillt andre plasser fra nett, så har jeg fulgt pakke sporing. Når den har ankommet og jeg ikke har hentet det samme dag. Så bruker hente lappen å dukke opp 1-2 dager etter pakken faktisk er ankommet postkontoret... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) nevermind, jeg skulle lest lenger opp Endret 10. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har bestilt fra absoluttspill.no, og de sender som brev, og da følger det ikke med sendingsnummer du kan sjekke opp mot pakkesporing. Sendinger som har pakkesporing kostet visst mer, og tok lenger tid, sa de. Den skulle visst passe i postkassa, så da kan jeg, om posten ikke somler, hente MGS4 i kassa mi i morra!! Weee Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Feilpost. Endret 11. juni 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du kan sende en epost til dem og spørre om kollinummer, du kan da hente pakken med en gang den blir registrert hos posten. Etter min erfaring, så kommer pakker tidlig på morgenen, hentelappen blir skrevet ut og levert senere på dagen. Skal ikke være noe problem og få den fort. :-) Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Okey. men har da faen meg ikke fått noe sende bekreftelse fra cdon enda... Flere som har bestillt fra cdon her? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Yup, venter fortsatt på sendemailen. Men for min egen del har ikkje det noko å seie om eg får det i morra eller om 5 dagar, eksamen tar opp tida mi. Lenke til kommentar
rhaan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bestillte fra cdon, fikk mailen i stad. Får nok ikke spillet før lørdag, noe som passer meg greit da jeg jobber torsdag og fredag. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fikk nylig beskjed fra cdon om at MGS4 LE vil bli sendt i morra. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Og dere har bestillt special edition? Står fortsatt ikke sendt hos meg... Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fikk mail nå istad om at den var levert. Er vel 2-3 dager før det er her, drar å kjøper den vanlige versjonen og jeg, har allerede ordna at en venn skal kjøpe det av meg igjen. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Då fekk eg og mail av CDON! Gleder meg, men er synd eg må bli ferdig med eksamen først :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå