equalern Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei! Skal gå til innkjøp av Nokia N95 8GB og der er det støtte for IP-Telefoni. Jeg har abo Netcom UCAN2 og vil gjerne ha et IP-Telefoni program. UCAN2 har ikke en slik tjeneste. Men hos www.Telio.no ser jeg at de har en slik tjenste. Men den går til folk som har bedrift abo. Noen som vet av noen andre abo som selger en slik tjeneste med ip-telefoni? Der hvor jeg enten slipper å bytte abo slik at jeg kan bare betale en månedspris for programmet? Takk! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 www.vyke.no Bruker det selv, rimelig og fungerer bra Lenke til kommentar
equalern Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 www.vyke.no Bruker det selv, rimelig og fungerer bra Hos Vyke sto det ikke noe om hvor mye det kostet for å ringe til hvilket land. Reiser en god del, så trenger gratis hvertfall i hele norden, pluss nesten hele Europa. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 20 øre i oppstart er vell det eneste når du ringer fast-tlf, til mobiler varierer det stort sett fra 0,50-1,50 minuttet. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har ikke satt meg så mye inn i dette, men det har plutselig blitt høyaktuelt siden jeg snart flytter fra gamlelandet. Vil det ikke være mye mer hensiktsmessig for meg å tegne et kontantabbonnement hos f.eks. Phonzo enn å bruke Vyke? Siden jeg da får et vanlig norsk fasttelefonnummer jeg kan nås på gratis, mens folk her i Norge kun betaler noen få øre for samtalen? Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg bruker selv Phonzo kontantabonnement for at andre skal kunne nå meg. (eget nummer) Så bruker jeg Vyke for selv å ringe da dette blir billigere. Jeg har da to sip profiler på min Nokia N95. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Helt klart et alternativ. Særlig med tanke på at jeg får gratis wifi i min neste hjemby. Får undersøke litt. Skal jeg ha Phonzo og vanlig nummer, må jeg få det før jeg bestiller. Alternativet blir å forhøre seg om å få et nummer fra jobb for mottak av samtaler. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg som er utrolig mye i utlandet, og ringer inn til Norge Er det ikke da smart av meg å bruke Phonzo International? Det koster jo 149,- mnd. Og da ringer jeg gratis til og fra de fleste landene jeg er i. Hva synes dere? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Men hos www.Telio.no ser jeg at de har en slik tjenste. Vær obs på at for å få dette hos telio må du ha både IP-telefon abbonement og GSM-abbonement hos dem. Var med på beta-testing av "IP på mobiltelefon" tjenesten hos Telio, og må ærlig innrømme at jeg ikke ble særlig imponert. Skiftet raskt til Phonzo, som er mye mer åpne samtidig som ting fungerer på en langt mer tilfredsstillende måte. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Men hos www.Telio.no ser jeg at de har en slik tjenste. Vær obs på at for å få dette hos telio må du ha både IP-telefon abbonement og GSM-abbonement hos dem. Var med på beta-testing av "IP på mobiltelefon" tjenesten hos Telio, og må ærlig innrømme at jeg ikke ble særlig imponert. Skiftet raskt til Phonzo, som er mye mer åpne samtidig som ting fungerer på en langt mer tilfredsstillende måte. Okei! Tusen takk for hjelpen. Da tror jeg virkelig jeg tar Phonzo. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som er Phonzo kunde som forresten vil verve meg? Så tjener dere litt på det :- )) Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker programmet Fring på min N95, virker supert. Bruker det når jeg er i utlandet eller når jeg skal ringe til utlandet... Ringer da via skype samtidig som jeg kan bruke MSN på det. M Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som er Phonzo kunde som forresten vil verve meg?Så tjener dere litt på det :- )) Jeg kan godt verve deg Send meg pm så ordner vi Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Henger meg på denne siden jeg har noe av det samme "problemet" Jeg ringer mye fra Norge til Ungarn, og min "tidligere" samboer som studerer der ringer til meg. Med Vyke må du ha tilgang til WiFi og dermed betale for datatrafikk gjennom feks skype eller Fring. Så både hun og jeg skaffer oss Vyke konto og ringer hverandre gratis når vi er i nærheten av en sone, også har vi Phonzo for alle de andre tilfellene? Hvordan blir det å ringe med Phonzo hvis man er utenfor en trådløs sone? [edit] jeg leste litt nøyere, og skjønner at dette fungerer som å ringe fra min PC til privatnummer med skype. Så jeg regner med at jeg må ha et abonnement med billig datatrafikk? Endret 18. juli 2008 av IceDale Lenke til kommentar
level9 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei! Skal gå til innkjøp av Nokia N95 8GB og der er det støtte for IP-Telefoni. Jeg har abo Netcom UCAN2 og vil gjerne ha et IP-Telefoni program. UCAN2 har ikke en slik tjeneste. Men hos www.Telio.no ser jeg at de har en slik tjenste. Men den går til folk som har bedrift abo. Noen som vet av noen andre abo som selger en slik tjeneste med ip-telefoni? Der hvor jeg enten slipper å bytte abo slik at jeg kan bare betale en månedspris for programmet? Takk! lyse skal også starte opp noe ip-telefoni for mobiler. men da må du ha lyse hjemme og trolig network norway som abennomang til telefonen. og wifi aktivert vil jo draine batteriene på mobilen din en del. Men blir vel så godt som gratis å ringe hjemmefra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå