Nicolas9 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Telenor snyter deg for renter du har krav på. Pass på om du betaler dobbelt opp, det kan skje. Se: http://www.cool.no/artikler/allmennytt/tel...snyteri_mars03/ Visste du dette? Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Et annet spørsmål er kansje, hva kan vi gjøre for å unngå dette? Det er lite kroner på hver av oss, men det blir mye penger i sin helehet for Telenor. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Er "overrasket" langt inn i nordmarka!!!! Telenor er et dritt-selskap som "går over lik" for å fylle pengesekken. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Telenor snyter deg JA den var NYHETER Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Oki... skjønner at dette ikke var siste nytt akkurat. Men det var metoden de brukte denne gangen for å snyte folk jeg reagerte på. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Synes dette blir litt flisespikkeri. Hvis du låner en 200-lapp til kompisen din og han betaler deg 200 kr tilbake etter kanskje en måned - føler dere dere snytt da..? Tar dere ut feriepengene deres i januar for å sette dem på egen konto også ? Vel, noen gjør sikkert det, men jeg vil ikke kalle det at arbeidsgiver snyter deg for rentepengene, hvis man ikke gjør det. Men når det er sagt så er jeg på ingen måte Telenor fan - missforstå meg riktig, dette var bare for å ta alle "snyterne" litt i forsvar Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Joda, jeg ser poenget ditt, men Telenor gjør dette bevisst. og tenk hvor mye penger det blir i løpet av et år??? Ikke minst, Telenor er jo et selskap som flår oss på mange måter, de konkurrerer ut de som prøver seg i markedet. Og hvor har Telenor fått pengene sine fra? Jo fra deg og meg, gjennom telenonopolet i mange år, og gjennom skattepenger fra staten. Ikke glem at Telenor tidl. var 100% statseid. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Og hvor har Telenor fått pengene sine fra? Jo fra deg og meg ..Nå får de ikke så mye fra meg da.. Har NGT (ADSL), Chess (mobil) og ACN (ISDN) Så det eneste Telenor får er den hersens linjeleien på ISDN linja mi. Kan dette forresten taes fra andre enn Telenor?? If so så bytter jeg og betaler ikke noen ting til Telenor. ikke annet enn inndirekte iallefall.. Nå er det jo litt Ola Dunk sin feil at Telenor er der de er da. Virker som noen ikke skjønner at det faktisk er billigere og i de fleste tilfeller bedre på den andre siden av gjerdet..(jo'a faktura fra et sted er kjekt det, men har dere ikke hørt om autogiro da...) Men, men - Jeg forsøker mitt beste for å få slutt på Monopolet og oppfordrer herved andre til å gjøre det samme.. Hehe. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 HALLLO!! dette er det teiteste jeg har hørt på ei god stund! Er jo rimlig enkelt å unngå dette da, hva med å betale regningene i tide! Hva vis teleselskapene begynner å forlange rente på samtalen du tok 1. jan og frem til betalingsforfall 28. feb?? Folk har jammen mye å bry hjernen sin meg, og cool.no må være den største agurknyhet formidleren som finnes! Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Hehe.... jaja... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Haha dette var en rimelig teit nyhet ja . Dersom du har en slomsete privatøkonomi så har du ingen andre å takke enn deg selv. Har tilogmed hørt at man må betale morarenter til noen firmaer dersom man ikke gidder å betale i tide. Og det verste av alt: Noen firmaer sender tilslutt kravet sitt til noe som kalles for inkasso!!! Svindel og lureri!!!!!! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hehe. Er det dette som kalles storm i et vannglass? Har man ikke noe bedre å skrive om kan man like greit la vær. Det er mye man taper renter på her i livet (alt man betaler forskudd på), men folk går ikke rundt og roper svindel og snyteri av den grunn. Lenke til kommentar
Ava|on ¶:) Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tele/h/n0r kan bare gå og dø i et gammelt skur.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå