vargaz Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Som emnetittelen sier.. jeg har kylling kjøttdeig som er 1 dag over dato.. er den spisbar eller ikke? Pakken er uåpnet og har ligget i kjøleskapet.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Åpne, lukte. Hvis ok, steke godt. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ingen problem med den. Du kan spise den. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Hvordan kjenner man det på lukten da? kylling kjøttdeig lukter jo uansett ikke parfyme akkurat.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Som de over sier, den er nok trygg uansett. Har den vært kjølig hele tiden burde det går greit, de tar litt marginer på stemplingen får man regne med. Jeg ville åpnet den, blåst bort den "åpningslukten" som lukter helvete og luktet på den når den har luftet seg litt. Dersom den har en litt sur lukt da ville jeg vurdert å la den være. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ville ha spist den, jeg. Go ahead. Sålenge den ikke har vært åpnet er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 flotters.. får vel prøve den da.. men så til det epic question.. what to make for dinner.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Matprat.no(aldri brukt det selv, da) Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det med lukten; du vill kjenne det i hele huset etterpå hvis den ikke er spisbar Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Indeed... mission aborted.. ikke faan om jeg spiser noe som lukter så jævli... fikk det i halsen med engang.. ble kvalm av lukten.. det er greit at det skal lukte stramt, men det finnes måte på.. Kyllingen er kastet, I repeat kyllingen er kastet. Takeaway from china palace next? Endret 10. juni 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå