Gå til innhold

Noen flere bryllupsbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke noe problem med kjolen jeg heller, egentlig. Men tror jeg ville sett den i SH, men med litt mere % på rødkanalen enn den du har lagt ut på Photosight.

Fin whiteline, eksponering etc, men ikke noe mere enn det. Kunne sikkert hatt litt mere styrke på lyset som belyser henne. Føler hun er litt for mørk.

Kanskje jeg ville hatt ett litt høyere standpunkt når poseringen allerede er såpass konservativ? Ikke mye, men litt, og det ser ikkje ut som hun er så rak i ryggen som hun kan være?

Fin behandling av hud.

Lenke til kommentar

Det jeg mente var at kjolen går for mye i ett med bakgrunnen... En ting som en kjole er noe jeg syntes er viktig å fremheve på ett bryllupsbilde. i brysthøyde så er kjolen fin, men nedover så blir den mere defus.

Men ser problemet også fotografisk med at bakgrunnen er hvit. men skulle bilde vært 100% for min del så skulle kjolen vært mer fremhevet.

Endret av Azzido
Lenke til kommentar

Er litt enig med andre her. Føler kjolen mister det fokuset den skal ha på et slikt bilde når den går "i ett" med bakgrunnen. Også virker den litt rødlig nedover?...

Men ellers synes jeg det var fint:)

Edit: tror kanskje det bare er jeg som blingser litt med øya og den rødligheten... ;)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...