JPTvete Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Ønsker ikke kommentar på logoen. Er noen ting jeg er i tvil om her, men vil høre hva dere synes før jeg eventuelt endrer på det. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Ønsker ikke kommentar på logoen. Er noen ting jeg er i tvil om her, men vil høre hva dere synes før jeg eventuelt endrer på det. fint bilde, men skulle likt å få sett kjolen bedre. den faller mye imot bakgrunnen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Have to agree. Ville hatt mer ut av kjolen. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Hva mener dere? Kjolen skiller seg da klart ifra bakgrunnen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Ser ikke noe problem med kjolen jeg heller, egentlig. Men tror jeg ville sett den i SH, men med litt mere % på rødkanalen enn den du har lagt ut på Photosight. Fin whiteline, eksponering etc, men ikke noe mere enn det. Kunne sikkert hatt litt mere styrke på lyset som belyser henne. Føler hun er litt for mørk. Kanskje jeg ville hatt ett litt høyere standpunkt når poseringen allerede er såpass konservativ? Ikke mye, men litt, og det ser ikkje ut som hun er så rak i ryggen som hun kan være? Fin behandling av hud. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Det jeg mente var at kjolen går for mye i ett med bakgrunnen... En ting som en kjole er noe jeg syntes er viktig å fremheve på ett bryllupsbilde. i brysthøyde så er kjolen fin, men nedover så blir den mere defus. Men ser problemet også fotografisk med at bakgrunnen er hvit. men skulle bilde vært 100% for min del så skulle kjolen vært mer fremhevet. Endret 10. juni 2008 av Azzido Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Er litt enig med andre her. Føler kjolen mister det fokuset den skal ha på et slikt bilde når den går "i ett" med bakgrunnen. Også virker den litt rødlig nedover?... Men ellers synes jeg det var fint:) Edit: tror kanskje det bare er jeg som blingser litt med øya og den rødligheten... Endret 10. juni 2008 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Fin behandling av hud. Støttes 300%. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Du Ståle, den logoen din. Den er jo ganske ..... Kan du ikke .....? Fra plast til stål. Nydelig håndverk og flott forståelse for motivet, som vanlig. Du leverer varene. Og det trygge, gode håndverket selger alltid, uten at det er galt. Jo, den logoen vet du .... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Komposisjonen faller bra med logoen, men for meg virker det som bruden ser ut av bildet. Ellers tror jeg ikke det er noe feil med hvordan kjolen er i forhold til bakgrunnen, men heller at kjolen har lite detaljer. Rosene har et gråskjær over seg så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå