Kirkeby Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 noen som har et sted jeg kan kjøpe svart "netting" til å dekke CPU-vifta på toppen av mitt lian li kabinett. Det var en netting der fra før av, men den passett dårlig til cpuen min, så jeg tenkte jeg skulle bytte den ut. Har dere noen sider jeg kans sjekke? Fint om noen selger til PC-er, men det er greit med godt utvalg av griller til biler også... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 netting som i støvfilter eller viftegrill? Lenke til kommentar
Kirkeby Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) netting som i støvfilter eller viftegrill? Dette er det som er på kabinettet fra før av. Vil ha noe så likt som dette som mulig. Jeg mener altså den svarte nettingen som er over vifta og viftegrillen (og nei det er ikke støvfilter jeg er ute etter). Beklager dårlig bilde. Det var mørkt Her ser du foresten problemet mitt... viftegrillen til strømforsyningen passer ikke i forhold til hvordan denne nettingen er plassert. Det er litt kipt, fordi det ser veldig stygt ut slik det er nå... Endret 17. juni 2008 av Kirkeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå