Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, hvordan sjekker jeg dette? Eller kan det bare sjekkes med DirectDraw / OpenGL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg tror jeg veit det, man må sjekke om musepekeren er innenfor firkanten som teksten er i, riktig? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Riktig. Bruk MeasureString eller MeasureCharacterRanges for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå