Gå til innhold

Sony Ericsson G900 - Godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Hei!

Må ha ny telefon, siden min gamle har halvveis blitt leketøy for hunden (Veldig morsomt å bite i ting som lyser og lager lyd). Telefonen jeg har nå har sluttet å vibrere, og når man mister den funksjonen, da savner man den virkelig.

Så jeg har sett litt på G900. Jeg har hørt både positive og negative ting.

Er det noen som har erfaring med telefon? (Da tenker jeg ikke sett videor på youtube og lest omtaler, jeg tenker erfaring). Jeg har hørt at telefon er treig, men at den ellers skal være ganske god.

Så hiv inn alle erfaringer dere har med telefon, om dere vet noe jeg muligens kunne gått glipp av, hiv in det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke noen erfaring med denne tlnf ! Men får den i mårå da kan jeg teste den litt å komme tilbake men en respons ! :D

Gjør det :thumbup: Hvordan er tastene? God å skrive sms på? Hvordan er menyene og enkelheten med menyene?

Jeg har hat denne telefon i over en uke og mine effaringer så langt er bare possitive. men selvfølgelig er det noe småplukk og det første er at du ikke klarer og få gode bilder inne og det andre har jeg ikke merket ;)

For siden det er berørings sjerm så bruker du enkelt visuelt tastatur til meldiger mail og alt annet du skal skrive. Og jeg garanterer nesten at det er like raskt som og bruke tastene. men utenom det så er tastene faktisk gode med god respons og de er passe store for mine fingre, men så har ikke jeg pølsefingrer heller så jeg vet ikke hvordan det blir for de. Menyene er raske og veldig oversiktlige og så kan de forandres til en viss grad. Men en annen liten minus ting og det er opera 8,65 som følger med, den er ekstremt følsom for feil i koden på internett sider, så der må opera mini inn og redde surfingen (noe som virker helt 100%)

Siden jeg bruker office og kalenderen mye med også synkronisering så var det for meg viktig med en arbeidstelefon og til den bruken har den overtatt for den bærbare pcèn på reiser noe som er en stor befrielse på flyplasser... :!: men jeg har også puttet inn et 8 gb kort og fyllt det med musikk, og også der er telefonen helt super. Så jeg anbefaler den til ALLE som vil ha en avansert telefon, både de som ikke trenger en arbedstelefon og de profesjonelle.

Og et lite ps tilslutt, min telefon har vært fri for bugs, den har alldri feilet og menyene er faktisk raskere enn min gammle e65.

SÅ LØP OG KJØP :p

Lenke til kommentar

Jeg har brukt telefonen selv, og syns den var ganske kurrant. Gode taster, men dessverre litt treigt operativsystem (men ikke merkbart mye værre enn andre UiQ-telefoner fra Sony Ericsson). Hvis det er nødvendig for deg med et avansert operativsystem, er det et helt greit kjøp. Hvis ikke finnes det mange bedre alternativer!

Du spør om forslag til alternativ, men da må vi nesten vite hva du bruker telefonen til.

Mvh Pål Berge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...