Gå til innhold

Netcom mother kontant, GPRS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så tilbyr ikke Netcom GPRS tjenesten til sine kontantkort brukere. Det gjør derimot Telenor.

 

Enten må du hoppe over til Telenor kontant og ta med deg tlf nummeret (nummerportabilitet), eller du må vente til Netcom kan tilby GPRS til sine kontantkort brukere.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet så tilbyr ikke Netcom GPRS tjenesten til sine kontantkort brukere. Det gjør derimot Telenor.

 

Enten må du hoppe over til Telenor kontant og ta med deg tlf nummeret (nummerportabilitet), eller du må vente til Netcom kan tilby GPRS til sine kontantkort brukere.

 

Jeg har faktis prøvd å overføre nummeret til telenor men det "funka" ikke.. Jeg fikk sim-kort og alt mulig men netcom stoppet overføringa pga ulik personinformasjon. :shrug:

Jeg får sende en mail til netcom...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
NetCom mthr_Kontant støtter GPRS og MMS fullt ut. GPRS prisen er 0,10 pr. kbyte opp til 1mbyte, og 0,015 pr. kbyte etter det (15kr pr. mbyte).

 

0,10 kr per kbyte? Billig jo!

 

Skal vi se her...

 

1 kbyte = 0.1 kr (10 øre)

10 kbyte = 1 kr

100 kbyte = 10 kr

1000 kbyte = 100 kr

 

Forresten, hvor mange kbyte er det i en MB?

 

Ønsker svar, for jeg har aldri fått kabalen/regnestykket til å gå opp.

 

Du skriver jo selv at det koster 10 og 15 kr per MB. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Jeg bruker netcom kontant, og betaler du ikek da per kb? Jeg hadde 13kr på kortet, og tenkte å laste ned noen nye spill, men etter jeg hadde trykket meg inn på noen linker mistet jeg forbindelsen, og var tom på kortet.

 

Må jeg laste ned linker og tekst? Sånn at det koster penger, eller er det minutt pris?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Argh!

 

Trodde det var kb pris, men når jeg skulle konfigurere på netcom.no stod det at kontantkort ikke kunne bruke GPRS. Tror det gikk an, men da måtte jeg betale noe ekstra. Så jeg valgte GSM og trodde det eneste som skjedde var at det gikk litt treigere.

 

Hvis du viste akkurat hva du var ute etter, kunne du tjent på å bruke GSM ved å være veldig rask da?

 

Får nå uansett chess på onsdag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...