Gå til innhold

Søker kompetente programmører og moddere til et prosjekt litt uten om det vanlige

Anbefalte innlegg

De som er veteraner her husker sikkert prosjektet til overklokking.no om å overklokke en tannbørste.

Jeg har lenge etterlyst flere slike lette og ikke utrolig seriøse prosjekter.

dessverre har responsen uteblitt.

Det er her DU kommer inn.

Jeg ønsker å sette sammen et team av glupinger for å ta et oppgjør med denne mangelen på useriøse artikler og ta det til et helt nytt nivå.

I utgangspunktet var ideen å overklokke en dildo. Men så begynte jeg og Wheelman og diskutere og vi kom til at dette er jo bare akkurat det samme som når man overklokker en elektrisk tannbørste.

Vi måtte tenke større.

Etter litt intens brainstorming så var det klart hva som trengs. Ikke bare en overklokking av en intimartikkel, men også å implimentere wifi og trådløs styring av enheten. Ja tilogmed styring over internett.

Utgangspunktet tenkte jeg kunne være en Wildheart Strapon Vibe fra Orion Erotic.

oc-love.jpg

Utfordringen ligger i å få implimentert WiFi og styring. Selve overklokkingen burde gå greit.

Vi trenger derfor folk som har inngående kjennskap (pun inteded) til elektronikk, samt gode programmører.

Vi trenger også en frivillig jente til å teste faenskapet før og etter modding for å avgjøre om målsetningen vår om å kombinere cybersex og modding faktisk lykkes.

Meld deres interresse og kvalifikasjoner her om dere ønsker å delta på dette spennende prosjektet.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du mener vel en tannbørste? ;)
Faen da. Vi var to stykker som leste over og ingen så glippen. :p Rettet på nå. Takk skal du ha.
Hehe..vel...dere (:ermm:) kofferfolk så er det nok ikke så lett ;)

Men litt On-Topic, er det noen som har gjort noe slikt før som dere kunne hente inspirasjon/fremgangsmåte ifra? :)

Lenke til kommentar
Men litt On-Topic, er det noen som har gjort noe slikt før som dere kunne hente inspirasjon/fremgangsmåte ifra? :)
Jeg vet det går an å få tak i ferdig løsning man kobler til seriell-port, men jeg har ikke hørt om noen som har laget det med wifi/trådløst.

edit: Jeg tenker da på TeleVibe

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Wifi vil bli et mye større prosjekt enn seriell ihvertfall, siden det trengs kommunikasjon. Seriell gjor jo ikke annet enn å spytte ut signaler
Ja. Er klar over at det er en utfordring her. Og akkurat dette ligger nok høyt over mitt eget kompetansenivå. Derfor jeg søker andre som kan litt. Men det som er med seriell er at du er avhengig av å være koblet til med ledning.

Ang. størrelse på medfølgende kontroller så tenker jeg at om vi klarer å få det smått nok til at det går an å feste i et belte så vil jeg kalle det en suksess.

Lenke til kommentar

Problemstillinger/utfordringer:

Hva trenger vi?

Wifi-brikke:

Kan vi strippe en trådløs printer, mobil etc. eller skal vi kjøpe dette separat? Pris?

Spenningsregulator:

En vibrator er bare en enkel motor med en off-axis vekt. Spenningen regulerer hastighet på rotasjonene og dermed også intensitet. Hvor får vi og pris på dette.

Mikrocontroller:

For å styre greiene

Hvor får vi og pris på dette.

EEPROM + leser/skriver

Må jo lagre styreprogrammet vårt :p

Oppkobling mot WiFi:

Siden enheten ikke skal masseproduseres så kan vi ta oss råd til å ta noen snarveier her. Vi programmerer den til å søk etter og koble seg opp mot et predefinert nettverk/SSID

Vi setter den til å få fast IP så slipper vi å styre med DHCP.

Den må kunne holde seg tilkoblet og svare på ping etc.

Vi trenger ikke all verden med rekkevidde

Programmering:

Vi må få skrevet et "OS" som tar seg av følgende ting:

- koble opp til nettverk.

- Svare på systemmelding, ping, etc

- Sende et signal til spenningsregulator som slår på strøm og regulerer spenning når den mottar gitte strenger/signaler fra wifi.

Det er garantert ting jeg ikke har tenkt på enda så kom gjerne med innspill eller tanker.

Lenke til kommentar

What a project :S Genial idé :woot:

Hvordan har du tenkt til å bygge dette egentlig? Du bygger, og andre forteller deg hvordan det skal gjøres/lager programmer og sender det til deg?

Hva slags spenning trenger den (i utgangspunktet), og hvor mye strøm trekker den ved denne spenningen? Spenningsregulatoren må da være noe av det letteste. Er vel bare behov for noen batterier og et potmeter. Dette kan koples til rundt beltet, så slipper det å bli en stor klump.

Er det ikke mulig å bruke kontrollen som følger med, til å gi ut signalet? Da er jo mye av jobben gjort, hvis vi bare får sendt ut signalet fra den.

Støtter det med å bruke sender og mottaker for radiostyrt bil. Gjør sendingen av signalet ganske enkelt.

Programmeringsbiten er jeg blank på.

Har jeg forstått scenarioet riktig?

Det er en (u)heldig dame som ligger i senga, med "Orion" i musa.

En person som står i samme rommet med en fjernkontroll,

En gris som sitter på en pc en annen plass, og ser i et Web-cam mens han styrer vibratoren fra en datamaskin over nettet.

???

edit: da må altså (etter min forståelse) grisen ha et operativsystem+internett-tilgang (mulig det må være lokalt. Litt kjedlig å bli hacket :p). mannen med fjernkontroll må ha en kontroll (jeg fåreslår som sagt den kontrollen som følger med), og så kople signalet (styrestrømmen) til en wifi-sender (fra en radiostyrt bil), og oversé hovedstrømmen.

Den u(heldige) damen må ha... hmm, enten en nettverkskabel koplet til i beltet (for signalet fra grisen)+en trådløs mottaker for han i rommet, eller to individuelle trådløse mottakere i beltet (et som kommer fra en trådløs router i rommet, og en for personen i rommet).

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...