qollies Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Det er vanskelig å si.. Jeg liker ikke config pc-er generelt, det er så få muligheter.. Hør litt med de andre her på forumet også. Skjekk ut hva folk sier om servisen på Multicom og Komplett. Ytelsen tror jeg vel er hakket bedre hos Komplett, men for veldig mye penger ekstra. Jeg sier Multicom, uten å vite noe om servicen der. Ja kom frem til Multicom jeg også. En venn av meg kjøpte jo for ikke så lenge siden en laptop til 15000kr på multicom men da han fikk den virket ikke skjermen. Men har hørt både positive og negative erfaringer med multicom. En annen jeg kjenner har bare hatt positive erfaringer med multicom så jeg tror det varierer fra person til person. Kompisen min Spurte om en gratis oppradering fikk ikke det men 500kr i avslag. Han aksepterte ikke dette og Hevde kjøpet og har nå bestilt denne multicom pc-en. Tror han kanskje fikk 500kr avslag på den. Komplett har jeg ingen erfaringer med så visst det er noen som har erfaringer derfa så er det bare å si ifra Noen som har noen innslag og komme med? Tenker å bestille i slutten av denne uken så takker for raske svar Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har en erfaring med at foreldrene mine kjøpte derfra, pc-en funket aldri som den skulle og Komplett dreit i det. Men Amentio vet hva service betyr! Lenke til kommentar
qollies Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Har en erfaring med at foreldrene mine kjøpte derfra, pc-en funket aldri som den skulle og Komplett dreit i det. Men Amentio vet hva service betyr! Ok men jeg tror jeg går for multicom da. Eller visst du kunne sammenlignet den fra komplett og den fra multicom hadde det vært bra. Men tror jeg kommer til å gå for multicom sin Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nå var jeg i gang med å lage en oversikt over de to pc-ene, men så klikker pc-en og skrur seg av.. Jeg kom vel egentlig fram til, at i de små detaljene, var Komplett.no sin litt bedre, men ville fortsatt gå for Multicom, fordi det var minimalt ytelsesforskjell. Gå nå og bestill på Multicom.no. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Nå var jeg i gang med å lage en oversikt over de to pc-ene, men så klikker pc-en og skrur seg av.. Jeg kom vel egentlig fram til, at i de små detaljene, var Komplett.no sin litt bedre, men ville fortsatt gå for Multicom, fordi det var minimalt ytelsesforskjell. Gå nå og bestill på Multicom.no. Ok da gjør jeg det men skal jeg ha 4gb ram med 667mhz eller skal jeg bruke 400 kr på 1000mhz?? Endret 11. juni 2008 av fleskeklumpen Lenke til kommentar
qollies Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Det er ikke noe vits. sånn da har jeg bestilt! prisen ble 12700kr Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Forresten, hvordan skjermkort ble det til slutt? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Forresten, hvordan skjermkort ble det til slutt? Det ble 9800gtx Men tenkte jeg skulle endre til 500gb harddisk istedenfor før dei sender og tilbake til det originale tastaturet så jeg sparer litt penger Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Høres bra ut. Yay, kjenner jeg blir glad på din vegne. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Høres bra ut. Yay, kjenner jeg blir glad på din vegne. Ja gleder meg så sykt Håper den kommer til å vare en god stund slik at den ikke bare er kaputt etter 3-4 år. Satser på 10 Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Høres bra ut. Yay, kjenner jeg blir glad på din vegne. Ja gleder meg så sykt Håper den kommer til å vare en god stund slik at den ikke bare er kaputt etter 3-4 år. Satser på 10 Har vært mye i tvil hvilken data jeg skal kjøpe, men har lest på dette forumet, så skal bestille me akkuratt den samme PC-en neste uke:-) Har du fått dataen? fornøyd? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Høres bra ut. Yay, kjenner jeg blir glad på din vegne. Ja gleder meg så sykt Håper den kommer til å vare en god stund slik at den ikke bare er kaputt etter 3-4 år. Satser på 10 Har vært mye i tvil hvilken data jeg skal kjøpe, men har lest på dette forumet, så skal bestille me akkuratt den samme PC-en neste uke:-) Har du fått dataen? fornøyd? Nei har ikke fått dataen enda bestilte den vel i forgårs eller noe sånt. Får den sikkert innen 2 uker . Tror det er lurt av deg å bestille med 500gb harddisk for da bryr du deg om å rydde litt opp av og til visst du har 1tb tror du du kan ha så mye du vil men dataen blir jo treigere for det. Tror kanskje jeg skal ønske meg ratt med gass,brems og clutch til bursdagen Prisen er på 2000kr da så skal kanskje "spelise" med broren min Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men nå har Mr.Kneppen brukt en god tid på deg, synes du burde si takk . Lenke til kommentar
qollies Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Men nå har Mr.Kneppen brukt en god tid på deg, synes du burde si takk . Jo det bør jeg vel :)Takker for hjelpen Redneck:D Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hehe, Henzorz på vakt som vanlig. Men bare hyggelig. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Fått pc-en nå for litt mer enn en uke siden, fulgte med assasin's creed. Sykt digg Anbefaler maskinen på det beste også den skjermen! Spiller også litt Crysis og medievaal 2 Er sykt gøy med en sånn pc . Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer, supert at den funker og alt. Nå husker jeg ikke helt hvordan skjerm og hardware du fikk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå