BellaBianca Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjenner behov for å prøve et ergonomisk tastatur, der tastene er på skrå. Men så er jeg blitt litt avhengig av mouse trapper, syns det er greit å ha musen plassert der. Men disse ergonomiske tastaturene er jo avrundet/bølget i fasongen, og passer vel dårlig i kombinasjon med mousetrapper. Er det noen som vet om det fins noe ergonomisk tastatur med integrert mus? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil tvile sterkt på at du vil finne "delt" tastatur med mousetrapper. Utvalget på delte tastatur er så minimalt at det er skummelt dessverre. Btw, er det dette du mener er mousetrapper? Lenke til kommentar
BellaBianca Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg fikk ikke sett bildet du la ut. Jeg har en modell som ligner på denne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Oki, var noe slikt jeg tenkte meg at det var. Siden tastaturet på Ergonomic tastatur er som oftest bueformet så vil jeg nok tro at du ikke vil komme til å kunne benytte mousetrapper nei. Bruker du det primært for å ha armlenestøtte eller for å holde museledningen på plass? Lenke til kommentar
BellaBianca Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg bruker det for støtte og for å kunne veksle på å bruke musen med høyre og venstre hånd. Ser ut for at jeg bare må gå for tastatur + mus. Men det skal nok gå bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå