NorthWest Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Satt en dag og skulle sende noen bilder på email. Var inne på Photoshop Elements, og fikk spørsmål om jeg skulle sette outlook som standard epostsender for bilder fra Elements. Svarte ja på dette, og bildet ble sendt. MEN etterpå kom det opp en ny "versjon" av outlook på skrivebordet. er litt fortvila, for jeg finner ikke igjen min gamle, med masse arkivert stoff som jeg har bruk for. Hva gjør jeg??? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 kan du ikke bruke " system gjennoppretting " til en dato før dette skjedde ? lykke til Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Takk for tipset, dessverre uten effekt! Lenke til kommentar
fredster Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg tror jeg forstår deg slik: du har aktivert Outlook (som i Officepakken) som standard, men du brukte tidligere og ØNSKER å benytte Outlook EXPRESS(som følger med i Windows) - ikke sant ?! I så fall så finner du Outlook Express slik: Klikk "Start" og velg "Programs", så bør du finne den der. Hvis ikke så tar du en titt på C: disken, og finner frem mappen som sannsynligvis heter "Program Files", så skal den ligge der. Normalt sett i hvertfall.... Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Takker & bukker!! Så enkelt var det faktisk. Da fant jeg igjen alt mitt arkiverte materiale! Lenke til kommentar
fredster Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Takker & bukker!! Så enkelt var det faktisk. Da fant jeg igjen alt mitt arkiverte materiale! Hyggelig å kunne være til nytte ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå