Scamps Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har skjønt såpass at jeg kan laste ned oppdateringer fra nettet og innstallere dem på Xboxen slik. Har enda ikke fått trådløst nett til den så det er måten jeg må gjøre det på.. Hvilke fordeler får jeg med å oppdatere den for diverse patches? Har merka feks at Elder Scrolls Oblivion lagger litt, eller egentlig ganske mye, vil grafikkytelsen bli forbedret hvis jeg har en maskin som er helt "schratch" hva det gjelder drivere og oppdateringer? Det var iallefall slik det fungerte når jeg gamet endel på pc.. Har dessverre eksamen for tida så har ikke tid til å snuse rundt i forumet da dette sikkert er besvart på forhånd. Hvis noen kunne gitt meg linker til det jeg trenger eller hvilke fordeler jeg får med å oppdatere den så hadde jeg blitt kjempeglad :-) Har forresten halo edition, og den har kanskje noe i seg fra før av og er ikke helt old-school slik de første konsollene var? Lenke til kommentar
noxon Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er egentlig ganske enkelt. Følg oppskriften her: http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...stemupdates.htm Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis du har eksamen burde du vel strengt tatt holde deg unna 360 en stund..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå