Gå til innhold

!!! AMD er Konkurs !!!

ZAN

Anbefalte innlegg

Quote:

EKSEMPEL 2:

"men tror ikke de er så høye i hatten som de var får"

Først og fremst, jeg klarer ikke skrive, men en ting jeg klarer er: skilde ord-typer fra ordt-yper eller noe slikt.

Kanskje "får" skulle hvert før? tror jeg fordi:

"men tror ikke de er så høye i hatten som de var før"

(høres mest sansynelig ut mener nå jeg da!)

"men tror ikke de er så høye i hatten som de var for"

(høres lite sansynelig ut, siden et for ikke skal være så høy i hatten, eller?)

Quote:

FÅR skrivers FOR. FÅR er sauer. Dessuten smaker FÅRekjøtt dritt.

Dette er å gå over streken, her driter du ut folk for deres skrivefeil som sikkert bare var et bom på en tast, siden å og ø er helt ved siden av "hverandre. har ikke tall på hvormange ganger jeg har bommet tasster med mine STORE labber," Så skriver fankern meg du samme feilen to ganger da, Skulle du ikke hatt (foreskjøtt dritt?)

Var sikkert masse riktig der også, men jeg tok bare ut noen exempler, kanskje noen andre skulle lagt vekt på noe riktig i det han sa også, ikke bare flamen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmmm... AMD er bedre en Intel menn, dem har sine ulemper som da Intel ikke har og omvendt, Intel har noe stødigere prosessorer, også er dem bedre kjølt i seg selv, mens AMD er varme cpu'er men dem banker Intel's opp i benchmark og pris.

så AMD er en god prosessor, men for dem som har veldig mye penger kunne d kanskje lønne seg å kjøpe Intel, ikek akkurat nå kanskje men, når dem komer inn med nye cpu'er osv..

så for øyeblikket er AMD Athlon det beste av d beste

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg Intel er veldig stabilt, og begynte min data"karriere" med en 286 som til slutt ble en pentium 200. Men gikk over til AMD når (socket 7) k6 2 kom ut ,da jeg syntes prisene til intel var alt for høye.

pussig nok hadde jeg stort sett ingen problemer med k6 2 (socket 7) men etter att jeg gikk over til AMD (Socket A)duron/athlon har jeg hatt alt for mye problemer ,med både det ene og det andre :sad:

Så jeg har bannet både lenge og vel pga dette.

Så nå tenker jeg "seriøst" på en overgang til Intel sin P4 da jeg er lei alt tullet, pluss att prisene hos intel på P4 har sunket betraktlig :smile:

noe og tenke på ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Selv har jeg aldri hatt noe annet en Intel, med det er ikke fordi jeg er hardbarka fan, det har bare blitt sånn... Den PC-en jeg skriver på nå er en PIII800, som vi fikk av den forrige jobben til fattern, og den ved min side er en PIII450 som vi fikk av Statoil, og til neste år får vi en ny Dell PC med Intel fra Statoil, så jeg har rett og slett ikke behov for å oppgradere til AMD akkurat nå...

Lenke til kommentar

Ja Jarle84, litt mere av det vi holde på med nå, og skryte av Intel og kommer med dårlig erfaring med AMD,så blir overskriften/topicen(AMD konkurs) min en realitet bare vi får med oss mange nok... :smile:

ja jeg er bare så lei alle de AMD problema.....

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Balderac .... dukan daikke herpe med min

utale ,,,,,jeg er jo en superb taster .......''''

det går for fortttttttttttttttt

på tasturet...............

la meg taste i fred ...............

hilsen the taster..........

Go balderac!! Endelig noen som innser at det ikke står bra til med rettskrivning på internett. Og ZAN, komma trenger du ikke å bruke mer enn du trenger. Ti komma etter hverandre gjør at vi oppfatter deg som ekstremt useriøs (om vi ikke allerede har gjort det etter den utrolig sløve topic-en din) :grumpy:

OOOPS: oppfattet først etter at jeg postet, at det var en to år gammel tråd. Tabbe! :oops:

Lenke til kommentar

Go balderac!! Endelig noen som innser at det ikke står bra til med rettskrivning på internett. Og ZAN, komma trenger du ikke å bruke mer enn du trenger. Ti komma etter hverandre gjør at vi oppfatter deg som ekstremt useriøs (om vi ikke allerede har gjort det etter den utrolig sløve topic-en din) :grumpy:

OOOPS: oppfattet først etter at jeg postet, at det var en to år gammel tråd. Tabbe! :oops:

Tenk om alle skal påpeke andres skrivefeil :evil: da hadde det blitt veldig mye unødvenig avsporinger av emnet og masse ekstra unødvendig krangling her på forumet :grumpy:

Du og Baldrerac burde heller vise en mer voksen oppførsel her på forumet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...