ZAN Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 ehe rettelse .de måtte sparke 2300 stk... det går nedover... ? Lenke til kommentar
Silence Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Quote: On 2001-09-28 02:57, ZAN skrev:ehe rettelse .de måtte sparke 2300 stk...det går nedover...? Det er en del av restrukturering, og Intel har gjort akkurat det samme tidligere. Det var forventet for å si det slik. Men ryktene er at AMD kan bli kjøpt opp av Micron, noe jeg ikke vil ha en drit imot siden aksjene vil gå opp og jeg tjener penger Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Dessuten la de ned to 17 år gammle fabrikker som da sikkert det kom et par derfra. Og dessuten hva vil vi med så gamle fabrikker. Vi vil vel ha det helt nyeste.. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Ehh..forbanna idiot. Ikke skriv sånne emner! Du veit godt sjøl at selvom AMD ga 2300 folk sparken er de ikke konkurs. Det det dreier seg om er at de ikke fikk en kontrakt allikevel..eller.no!! Quote: On 2001-09-28 02:57, ZAN skrev:ehe rettelse .de måtte sparke 2300 stk...det går nedover...? Lenke til kommentar
Demitro Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 AMD går nok ikkje konkurs siden det er ett selskap i fortsatt vekst... dei sparker folk som dei ikkje har bruk for (maskinar har overtatt) og slepper masse utgifter slik at me får billegare prosessorar, eller så bruker dei peng på å laga dei betre :wink: Lenke til kommentar
xeon Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 AMD er et meget stabilt selskap, og vil nok ikke lide av økonmiske problemer i den nærmeste framtid. En ting som er synd er at mange leverandører av PC-er ikke vil ha AMD prosessorer i PCene sine. Det ville ha kommet forbrukerne tilgode gjennom lavere priser på PC-er. Intel sine prosessorer er for trerge i forhold tli prisen. Selv om de påstås å være mer stabile, vil ikke dette være merkbart med et så "fantastisk" operativsystem som windows. Jeg elsker AMD Athlon. Roger Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 28. september 2001 Forfatter Del Skrevet 28. september 2001 Dere ble litt paff og oversriften :smile: bare inrømm det ..hehehehhhe nei hadde vært ille vist AMD var konken... men tror ikke de er så høye i hatten som de var får 1/2 år siden da de ruulet......... (ps har selv AMD :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 du har nok rett med at mangen produsenter ikke vil bruke amd i pcene deres. Dette er nok pga de utvikler sinnsykt med varme, og de kan ikke bruke ørten karbinettvifter og delta'er akkurat. Jeg sysnes AMD burde gå inn for å lage en ny serie prosessorer med mindre varmeutvikling, og heller litt mindre ytelse da. For å være mer konkurransedyktig på "pakkepc-markedet" Quote: On 2001-09-28 12:24, xeon skrev:AMD er et meget stabilt selskap, og vil nok ikke lide av økonmiske problemer i den nærmeste framtid. En ting som er synd er at mange leverandører av PC-er ikke vil ha AMD prosessorer i PCene sine.Det ville ha kommet forbrukerne tilgode gjennom lavere priser på PC-er. Intel sine prosessorer er for trerge i forhold tli prisen. Selv om de påstås å være mer stabile, vil ikke dette være merkbart med et så "fantastisk" operativsystem som windows.Jeg elsker AMD Athlon.Roger Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 En annen ting som slår negativt ut for AMD er at det henger igjenn holdninger basert på tidligere prosessorer fra AMD som for å være helt ærlig var rimelig crappye. Men de nye AMD prosessorene sparker rompe og jeg er nokk rimelig sikker på at min neste CPU blir en AMD (Har intel P3 nåh :wink:) [ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-09-28 15:44 ] Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 28. september 2001 Forfatter Del Skrevet 28. september 2001 Ja bare inrømm det gutter..... AMD er bare dødsfet og drive og "mekke" på eller rettere sakt få seg ett kjempraskt system får en billig penge...... ja "HOTT" er det jo da :smile: men da smeller vi bare på med noen fete kjølere... coooool IT ................... og hyle tut og kjør :smile: :smile: :smile: yeye sånn er det bare ............ med gutta fra COOOL-Cutta ...:smile: heheheheheheehe Lenke til kommentar
normal Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 ja, men "col-gutta" som du kaller det er bare en svært liten bit av markedet amd KUNNE rulet med midre varmeutvikling Lenke til kommentar
Felix Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 lol, no way at AMD går konk i nærmeste framtid, de bare konsentrerer sine produksjoner, til ferre ting. Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Hei gutta.. Bare fordi vi er NERDER, betyr det ikke at vi ikke skal lære oss rettskrivning.. Alle postene i denne tråden inneholder idiotisk dårlige skrivefeil og dårlig grammatikk. EKSEMPEL 1: "Dessuten la de ned to 17 år gammle fabrikker som da sikkert det kom et par derfra" GAMMLE skrives slik: GAMLE. Hva mener du med: SOM DA SIKKERT DET KOM ET PAR DERFRA ? Den setningen gir INGEN mening. EKSEMPEL 2: "men tror ikke de er så høye i hatten som de var får" FÅR skrivers FOR. FÅR er sauer. Dessuten smaker FÅRekjøtt dritt. EKSEMPEL 3: "du har nok rett med at mangen produsenter" RETT MED AT?? Det heter RETT I AT !!! "MANGEN"? Du skriver MANGE ikke "MANGEN"!!! Det kan hende du SIER "MANGEN", men du skriver det ikke. EKSEMPEL 4: "Dette er nok pga de utvikler " Ja, du kan skrive pga AT de utvikler, men ikke "på grunn av de utvikler. " EKSEMPEL 5: "henger igjenn holdninger" "IGJENN" skrives slik: "IGJEN" "og jeg er nokk rimelig " "NOKK" skrives slik: "NOK" EKSEMPEL 6: "Ja bare inrømm det gutter" "INNRØMM" skrives slik: "INNRØM" "eller rettere sakt" "SAKT" skrives slik: "SAGT" NÅ KAN DERE BEGYNNE Å SKJELLE MEG UT FORDI JEG ER EN STOR DUST SOM PIRKER PÅ RETTSKRIVNING I ET FORUM FOR NERDER SOM DRITER I RETTSKRIVNING ALLIKEVEL. JEPP, JEPP... SKJELL MEG UT.. (Det blir moro å lese) Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 hmm rettskrivingen er ikke helt bra her nei, men jeg tror vi alle fatter poenget eller?? Det som sjokker meg mest er at Bastesen ville skyte Flipper. Hva galt har Flipper gjort for å bote med livet? Nei Bastesen burde vært "ut på havet, å fæska tørrfæsk". Og til sist:"Bin Laden, your ass is mine you motha fucka!" Hilsen G.Bush Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 28. september 2001 Forfatter Del Skrevet 28. september 2001 Balderac .... dukan daikke herpe med min utale ,,,,,jeg er jo en superb taster .......'''' det går for fortttttttttttttttt på tasturet............... la meg taste i fred ............... hilsen the taster.......... Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Mmmm... joda.. lykke til med tastingen. :smile: Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 er d meninga at vi skal ha rettskriving på overklokking.no? eg håper inderli ikke at dette er noken som helst skule, d er d nok av fra før av! eg gir en laang faen i rettskrivinga mi når d er fritid :smile: Lenke til kommentar
Mawerick Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Quote: EKSEMPEL 2:"men tror ikke de er så høye i hatten som de var får"FÅR skrivers FOR. FÅR er sauer. Dessuten smaker FÅRekjøtt dritt. Du sier at fårekjøtt smaker dritt? Kan det ha noe med at du har smakt -dritt- før da? Dersom du vil at folk skal være så jævlig korrekt som det du vil ha det til, bør du være slik selv da. :smile: Dessuten smaker fårekjøtt i form av lam veldig godt. Lenke til kommentar
scorp Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 EKSEMPEL 1: "FÅR skrivers FOR. FÅR er sauer. Dessuten smaker FÅRekjøtt dritt." SKRIVERS skrives slik: SKRIVES. Kanskje en fordel å lese over et innlegg som dette FØR du poster det Balderac? Jeg vil også gjøre deg oppmerksom på at det finnes mennesker med noe som heter dysleksi, hva nå det kan være. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 dere er så patetiske . det er en intel elsker som har startet denne topicen. skal si det at amd er konk så vi skal tenke : å nei det er ikke mulig. så barnslig for å ikke snakke om patetisk . det er på tide at dere intel kjøpere innser at amd er bedre. gi opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg