skipsen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Eg skal kjøpe meg ny fotosekk, men har vanskelig av å finne ut kva eg bør kjøpe. Det er veldig viktig at det er plass til stativet på siden, ikkje bakpå sekken, fordi eg har ofte med meg stativet når eg kjører moped, og da må stativet henge på siden. Den må også ha god plass, skal ha med meg nikon d300 med MB-d10, tamron 90 mm makro, sigma 70-200 f/2.8, nikon 300 mm f/4, kenko 1.4 konvertar, tamron 11-18 mm. Og etterkvart eit ekstra hus, nikon 18-70 mm og nikon 50 mm f1.8. Har sett litt på lowepro nature trekker og pro trekker. Men finnes det ingen billigere alternativ? Har også sett på Lowepro computrekker, er det nokon som veit om det er stativfeste på siden på denne sekken? Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Eineste jeg kan tenke meg er at du tar turen innom en butikk som har sekker inne eller at du ringer en webbutikk som har og får dem til å sjekke dette for deg. Lykke til. mvh Snekker`n Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er veldig viktig at det er plass til stativet på siden, ikkje bakpå sekken, fordi eg har ofte med meg stativet når eg kjører moped, og da må stativet henge på siden. Lurer litt på hvorfor her Ola ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå