Martin HaTh Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Heeyyy .. jeg har et prosjekt på skolen (9. klasse) og trenger litt inspirasjon.. Den skal helst være en nyhet som er bra for meg, men det er /care.. Hvis noen har noen fete idèer hadde det vært bra om dere hadde sagt noen... Endret 10. juni 2008 av wuvahef Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ...var jo utrolig mye informasjon og gå på. Hva går prosjektet ut på? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Litt betre forklaring hadde vert på sin plass.. Ikkje mogleg for meg å hjelpe deg når eg ikkje aner kva du skal lage film for, korleis du har tenkt å lage den. Å at du er litt "care" til oppgåva gjer meg ikkje akkurat masse motivasjon til å gå i tenkeboksen.. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ok... oppgaven er sånn "Hva er en god nyhet for deg? Hva er tema, hvilke opplysninger ønsker du, hvilken vinkling fenger deg, og hva med bilde? Lag hovedoppslaget for en avis, en internettside, en nyhetsending i radio eller tv (tre minutter)" Jeg skal lage en film, og det jeg mente med "/care" var at det har ikke noe å si hvilke emner dere kommer med... Håper at dere skjønte litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå