levlex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sommerkolleksjonen til Japans nest største operatør lansert i går. Les mer Lenke til kommentar
Watherfall Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 det går ann å bruke japske telfoner her i norge.. man må bruke ''hypersim'' jeg har sett det fungere.... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Blir vel til at jeg skaffer meg en av disse i september^^ Litt lettere for utlendinger å få tak i au-telefoner enn f.eks. DoCoMo og Softbank så. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 G'zOne W62CA er ment for sommerferien bestående av fjellklatring, tyrgåing og ekstremsport. Tyrgåing er nok en liten nisje innen japansk ekstremsport, ja Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 G'zOne W62CA er ment for sommerferien bestående av fjellklatring, tyrgåing og ekstremsport. Tyrgåing er nok en liten nisje innen japansk ekstremsport, ja Hahaha, det er nok det. Endret til -turgåing- nå, så ikke japanerne skal føle seg så alene om dette Lenke til kommentar
isalbu Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Savner mobiler med slikt design i norge, laaange kamskjelltelefoner. Var i Japan i mars, og veldig mange av de er drittøffe. Endret 10. juni 2008 av isalbu Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg forstår ikke hvorfor dikke mobilene ikke kan komme til europa? Hvorfor kan ikke produsentene bare gjøre små tastetrykk endringer, så de også virker her i Europa? For meg virker det også som at disse telefonene må ha en langt kraftigere prosessor osv... Hvorfor klarer ikke Nokia og SE å levere dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg