Gjest HårMannen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har mye hår på kroppen, noe jeg må bare leve med. Men verste plassen er håret rundt og på penis området. Det blir en så voldsomt "busk" at penisen forsvinner (ikke helt da) og virker liten. Jeg trimmer ned håret, og dette funker bra. Det som plager meg at det vokser også hår opp skaften på selve penis. Er dette normalt? Trimming/barbering av dette er ubehagelig og det tar bare noen dager før det er harde hår stubber på skaften. Jeg kan tenke meg disse harde hår stubber på skaften er ikke noe behagelig for damene å føle mens vi har sex...blir vel som å ha på en sandpapir kondom... Fins det noe form for fjerning av hår? Fast? Som vi kan gjøre hjemme uten å måtte gå til laserbehanding? Takk. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Prøvd å vokse det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Laserbehandling for å fjern hår høyrest litt drastisk ut, voks er vel kanskje det mest aktuelle. Det veks seinare ut om du vokser enn om du hadde barbert. Lenke til kommentar
Gjest HårMannen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Voks har jeg ikke testet. Er det de hårfjernings tubene som damene bruker tenker du på, der du smører på og skraper av etterpå? Eller de som faktisk du må smøre på voks og rive ut håret med en papir du klister på? For den siste høres ikke noe behagelig ut! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Voks = rive av. Hårfjerningskrem som du nevner (den heter forresten Veet) = smør på kremen, vent x antall minutter som står på pakken og "skrap" av håret med dingsen som følger med. Ville absolutt testet et lite område først, da denne kremen er sterk for mange hudtyper. Verdt et forsøk, da Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lett_* Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei trur dette er ganske normalt. Vokser oppover "stanga" fra rota. Jeg shaver dette samtidlig som jeg tar resten rundt der nede. Dette gjør jeg ca 3 gang i uka, tar jo max 1 min. Jeg bruker aldri noe shave skum/gel siden øm hud. Plages også MYE med ellers hår på kroppen, Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Juliess: Har hørt at man ikke skal bruke Veet på intimområder Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Finnes en svakere utgave av veet som man kan bruke men heller ikke den er for skjør hud. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det stemmer sikkert, men han kan jo teste og se hvordan hans hud reagerer på det.. er jo uansett anbefalt å teste et lite område først Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Går ann å kjøpe sånn laser sett, slik at man kan gjøre det selv. Ettersom hva jeg forstod måtte man gjøre det er par ganger, og så forsvant hårene permanent. Prisen på denne laseren varierte vel fra 2-4 tusen kroner, men vet personlig ikke hvordan en slik greie funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå