Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Den geniale tittelen sier vel sitt. Prøvde å gjøre det beste ut av dette bildet jeg tok den 17 Mai med det stusslige kompaktkameraet mitt =) Full size: link Teknisk info: Make: Vivitar Model: Vivicam 4100 Shutter Speed: 1/1959 second F Number: F/3.5 Focal Length: 8 mm ISO Speed: 50 Endret 10. juni 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 artig bilde! Liker godt han typen som går tur med bikkja i dress (smoking?) :-) Artig lukkertid: 1/1959! Bildet tjener også på at det ikke er trafikk eller andre forstyrrende elementer. Imidlertid kunne komposisjonen vært litt strammere. Bakgrunnen med de parkerte bilene er ikke så interessant, og kunne vært nedtonet eller cropet ut. Forgrunnen bidrar heller ikke så mye, masse tom asfalt. Hva med heller fokusere på høyresiden av bildet og lage en linje hvor gaten går innover i bildet og mannen med bikja er nederst til høyre? Som dette: Bare en tanke. Jeg liker uansett bildet:-) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ahhh kristiansund.. lenge siden jeg har gått i de gatene.. Enig angående kropp.. Bildet ble straks mer kraftfult.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Takker for konstruktiv kritikk. Hadde faktisk ikke kroppa bildet i det hele tatt, men det hjalp en del. =) Lenke til kommentar
andersj Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Flott og rent bilde. Gråtonene tror jeg med fordel kunne jobbes litt mer med, det er for lite svart i bildet etter min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå