Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny stasjonsvogn, Passat eller kanskje Jaguar?

iacob

Anbefalte innlegg

Sjekker bruktmarkedet for en nesten-ny stasjonsvogn til familien. Vil ha uproblematisk bilhold, god plass og driftsøkonomi.

Tenker å bruke i underkant av 300 000.

Har derfor sett på passater sånn som dette.

Men så kom jeg over Jaguar x-type stasjonsvogn. De ser jo veldig snasne og billige ut.

Noen som har noen innspill?

Endret av iacob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Vil ha uproblematisk bilhold...": da tror jeg du bør unngå Jaguar.

En ufattelig teit uttalelse, egentlig...eller lever du på 60/70-tallet enda? :)

Er noen år siden British Leyland dreiv å herpa merket nå.

Denne Jaguar X-type er så og si samme bil som Ford Mondeo. Tviler nok på at det er noe særlig mer feil på disse enn f.eks Passat.

Pantera

Lenke til kommentar

Denne Jaguar X-type er så og si samme bil som Ford Mondeo. Tviler nok på at det er noe særlig mer feil på disse enn f.eks Passat.

Pantera

Tviler? Du påstår at jeg kommer med en latterlig uttalelse også vet du ikke med sikkerhet selv. Det er latterlig.

Men du har rett at X-type kommer ganske høyt opp når det gjelder driftsikkerhet. Det er de andre modellene gjør at snittresultatet for Jaguar blir dårlig.

Lenke til kommentar

Pantera

Tviler? Du påstår at jeg kommer med en latterlig uttalelse også vet du ikke med sikkerhet selv. Det er latterlig.

Men du har rett at X-type kommer ganske høyt opp når det gjelder driftsikkerhet. Det er de andre modellene gjør at snittresultatet for Jaguar blir dårlig.

Ja jeg har skjønt at x-type egentlig er en pimpa mondeo. Og det kan jo ikke være så galt. Og prisen virker jo veldig i lav i forhold til andre premium-merker.

Lenke til kommentar

Jaguaren er stilig i forhold til bilene den konkurrerer mot ja. Likevel kan man jo spørre seg om det er verdt å betale bortimot 300 000 kroner for en velkledd versjon av forrige Mondeo.

En annen fin stasjonsvogn er jo Alfa Romeo 159, men disse er heller ikke kjent for å være 100 % feilfrie. Det snusfornuftige, trygge og kjipe valget blir nok derfor en Passat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...