Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ses vi på Jukola 2008?

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som tar turen til Tampere for lørdag og søndagens Jukola 08? Årets desitert største og kanskje varmeste stafett er rett rundt hjørnet! Jeg drar med Oslobussen fredag kl 0930. Andre lag i bussen er: NTNUI, Asker, Nydalen, Østmarka, Fossum, Tynset, Frol og OSI.

Jeg er gul og grønn, i alle fall når løpstøy er på. Rop om dere ser meg, så roper jeg igjen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg fikk 3. etappe. Gikk jo greit nok. Noen småbommer her og der, men var igjennom på 1:47. Det var jo tydligvis flere busser fra Oslo, for i den bussen jeg tok var det tre klubber(tror jeg). NTNTUI, Trysil(?) og min egen klubb, Moss.

Syns litt synd på Halvor fra NTNUI, som ble med Silja Europa tilbake til Finland mandag morgen ... Han hadde først forsovet seg, så når han endelig våknet gikk han rolig rundt på båten og spiste frokost. Det var jo andre ombord, så han tok det hele med knusende ro. Først etter en halvtime skjønte han at de var på vei ut fra Stockholm og at de som var på båten var folk som hadde gått på der da :) Ble sikkert en fin tur til Åland og Turku igjen.

Nå: Dra til O-festivalen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...