corge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Eksisterer det en MMA-klubb i Bergen? Etter mye søking på diverse søkemotorer fant jeg at det eksisterte/eksisterer en med navn "Bergen No Name"/"Bergen Value Tudo" som visstnok trener/trente i SV-kjelleren og med en kontaktperson "Geir Sviggum" (men uten telefonnummer til denne personen)? Jeg har dog en følelse av at dette er noe som ikke finnes lenger siden det står ingenting relativt nytt om det. Så, finnes det en skikkelig MMA-klubb, eventuelt kun pseudo-klubb for MMA (samling mennesker uten formell klubb men som er vennlig mot nye medlemmer), eller noe som tilsvarer MMA? Hvis ikke, hva er planene for MMA i Bergen? Jeg er klar over at det er mulig å "krysstrene" flere sporter, men det er ikke helt det samme og er uansett ikke så aktuelt for meg. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nå har eg ikke fulgt med om det har kommet noen nye klubber men eg vet at Bergen grappling driver med Brazilian jujitsu og submission wrestling. Er vel ikke MMA men tar eg ikke feil så drev de og sparret litt også. Mulig de vet om det finnes en MMA klubb her i bergen. Hørter rykter fra en fyr som mente det fantes en "underground" mma klubb men dette høres ikke helt riktig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå