Crazy_Man Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg ser for meg følgende scenario: Starte brann på den ene siden av 50km^2 brettet og bare la vinden gjøre jobben... Ellers blir det spennende å se hvilke specs som skal til for å kjøre spillet. Blir nok litt sivile tap da, men litt tap må man vel tåle Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 lurer da hvor vanskelig det vil bli å få flammekaster med tanke på at bare tenne på og vente på at flamene dreper alle for deg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Oppgraderte nettopp PCen, så nå kjører jeg Crysis på Very High uten hakking i det heletatt, så gleder meg villt til dette spillet kommer, da etter det vi har sett så langt så synes jeg det ser hundre ganger mer interesant ut enn det Crysis er! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 enig Vrengtpolvott, slipper alle aliensene som i Crysis, og håper at folk faktisk dør av et headshot og ikke 10 skudd i hodet på 20 cm avstand Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 enig Vrengtpolvott, slipper alle aliensene som i Crysis, og håper at folk faktisk dør av et headshot og ikke 10 skudd i hodet på 20 cm avstand Skjønner ikke helt problemet, mange som har snakket om dette! "Trikset" er nemlig å IKKE bruke lyddemper. Bruker du ikke lyddemper får du lett skutt noen headshots med et skudd! Med Scar våpenet tar det også kun 2-4 skudd for å slå ned fienden hvis du treffer i kroppen. Men har du lyddemper kan det faktisk noen ganger bli opptill 10 skudd ja, hvis du treffer kun i beina og mage. Det ble også fikset endel av dette i den nye patchen, så jeg skjønner bare ikke hva folk klager på... deres egne skyte skills? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 På 1 meters avstand så skal en dude dø av hs med pistol med lyddemper! Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dette vil jeg kalle en sniktitt: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103158.html Ser sykt bra ut da Også skal det være så ekte som mulig og ingen aliens eller mutanter! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 lurer da hvor vanskelig det vil bli å få flammekaster med tanke på at bare tenne på og vente på at flamene dreper alle for deg Flammekaster går ikke så langt, da. Så hvis du står et stykke unna hjelper det lite... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 når kommer det egentlig? og har noen sett systemkrav? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 lurer da hvor vanskelig det vil bli å få flammekaster med tanke på at bare tenne på og vente på at flamene dreper alle for deg Flammekaster går ikke så langt, da. Så hvis du står et stykke unna hjelper det lite... Tror nok han mente det å tenne på gresset, og så la vinden dra flammene etter fiendene dine mens du sitter trygt og ser på Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skulle da tro at AI tar knekken på den planen. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Håper virkelig det -drugiS-, men er uanset en fet tanke. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er vel bare å gå bak flammene og skyte alle som prøver å slukke den. man må skaffe mye skudd da... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Man trenger ikke å slukke den, det er bare å flytte seg unna og angripe hjemmestedet ditt fra en ny vinkel... Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Man trenger ikke å slukke den, det er bare å flytte seg unna og angripe hjemmestedet ditt fra en ny vinkel... Jeg vedder på at EA har funnet på en eller annen smart løsning for å hindre at folk tenner på hele banen... Først og fremst så snur vel antakelig før eller siden vinden... Eller så kan det begynne å regne... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Auda, vinden snur. Løp for livet Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Auda, vinden snur. Løp for livet Nå har vel det som kan brenne den veien brent opp alt da Ikke for å kverulere altså, men jeg tror du overlever jeg... Hvis ikke får du bare håpe regnet kommer snart... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Man kan aldri stole på flammene... Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Man kan aldri stole på flammene... Håp det begynner å regne da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Neh.... Håper på flammebad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg