monino Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg skal kjøpe et nytt digitalkamera hvor hovedkriteriene er vidvinkel og bra bildekvalitet også på innebilder. Har fra før et Canon Powershot s3is som jo er et ganske stort kamera, så jeg trenger et supplement til dette. Det jeg er misfornøyd med ved s3is er ved siden av størrelsen at det tar svært dårlige innebilder i dårlig lys. Siden jeg har hørt mye bra om kameraene fra Fujifilm når det gjelder innebilder så vurderer jeg nå et fuji-kamera. Spørsmålet er om f100 som jo har vidvinkel er like fantastisk i dårlig lys som forgjengerne f31d og f40d. Hvis det er tilfelle er jeg ikke i tvil, men jeg har ikke klart å finne noen tester om denne modellen. Panasonic fx 35 vurderes pga. bra vidvinkel men hvordan er bildekvaliteten her? Og hva med canon ixus 860is? Ser den kommer svært bra ut i mange tester, men ikke så bra i dårlig belysning. Er det noen som har erfaringer med disse modellene, eller eventuelt har noen andre å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå