disc0 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Synes det er meget rart at lydkortanbefalingen til hardware.no ikke i det hele tatt vurderer kvalitetene på lydkortene med tanke på opptak av musikk på maskinen. Synes selv det er morsomt å ta opp egne sanger spilt på kassegitaren, samt å styre litt med elektronisk musikk. Dette synes jeg burde bli med på neste oppdatering! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hint: Tilbakemeldinger. Grunnen er sikkert at 90% av de som bruker forumet er spillrotter, hvor EAX 1.0/2.0 og A3D 1.0/2.0 (jippi) er viktigere enn det du snakker om. Jeg har selv aldri tatt opp noe på maskinen min, men A3D vil jeg ikke være foruten. At det kan legges til en anbefaling om dette nederst på siden er jeg helt for. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har selv aldri tatt opp noe på maskinen min, men A3D vil jeg ikke være foruten. For meg er det helt motsatt... Disc0, du bør sjekke lydkortene på www.procom.no. De er mer beregnet til opptak, du får IKKE bra resultater med et spill-lydkort. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Synes selv det er morsomt å ta opp egne sanger spilt på kassegitaren, samt å styre litt med elektronisk musikk. Dette synes jeg burde bli med på neste oppdatering! Om du har noen forslag til ett bra kjøp innen denne kategorien så skal vi ta det til ettersyn. Våre anbefalinger går stort sett i mainstream området. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ok, et noen (relativt) billige lydkort for opptak: Audiotrak Inca 88: 8 innganger og 8 utganger, lav latency Audiotrak Maya44: 4 innganger og 4 utganger, lav latency Audiophile 2496: 2 inn/2 ut, 24bit/96kHz support Selv bruker jeg Inca88-kortet, og digger det flatt! Du finner disse om www.procom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå