ukjentbrukergitt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei Jeg lurte på noe ang. mitt nikon d80 kamera. Jeg har lyst til å ta bilder med lang lukkertid og blits, men jeg vil at blitsen skal fyres av på slutten av bildet for å si det sånn, ikke først når lukkeren åpner seg, men sist før den lukker seg, slik at det jeg tar bilde av vil få en hale på en måte. Vet noen hvordan man gjør det? Jeg har også en SB800 ekstern blits, er ikke blitt helt kjent med denne enda, kan jeg gjøre noe slikt med den? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 I S og M modus kan du bruke rear curtain sync. Du aktiverer dette for den innebyggde blitsen ved å holde inne blitsknappen forran på kameraet og vri på det bakre hjulet til du ser "rear" i displayet oppå kameraet. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 strålemde! tusen takk. så aldri at det var en rear funksjon der, bare rød øyne og no sånt, ikke noe spennende tenkte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå