IceTee Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei. Jeg har nettop fått meg en ipod touch. Fra før av har fruen registrert en ipod på datamaskinen. En kompis av meg sa jeg ikke kunne registere min ipod på samme datamaskinen pga du ikke kunne ha 2 stk på samme data. Så da lurte jeg enkelt og greit på om jeg må gå til anskaffele av en ny data for å få min ipod i gang, eller om det går an og ha 2 stk på samme data ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nei, man kan ha flere iPoder på samme data. Forøvrig er det vel ikke vanskeligere enn å prøve? ^^, Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Lag en ekstra "bruker",. SKal nok gå da. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trenger ikke ekstra bruker. Jeg har hatt 4 iPod'er (like og forskjellige modeller) tilkoblet samtidig i iTunes uten noen problemer. 4 er ikke noen grense, men da gikk jeg tom for USB porter. Det som kan være lurt er å sette på manuell synkronisering på iPodene for ellers vil de kanskje drive og synkrionisere herfra og derfra som kan bli rot... Men absolutt mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå